Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Стан сформованості рецептивного мовлення в молодших школярів із комплексними порушеннями психофізичного розвитку |
Names |
Свідерська, Марина
Sviderska, Maryna |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | У дітей із аутизмом спостерігається обмеженість у спілкуванні з оточуючими, що проявляється вже в перші роки життя. Стан сприймання та розуміння усного мовлення дітьми з аутизмом може впливати на рівень інтелекту. Виникає потреба практичного вивчення й порівняння особливостей рецептивного мовлення дітей із аутизмом та різним рівнем розвитку пізнавальних процесів. У статті описані результати експериментального дослідження, які свідчать про те, що в дітей є значні труднощі розуміння невербальних засобів комунікації та прихованого змісту. Перспективами подальших наукових досліджень є розробка методики формування сприймання усного мовлення дітьми з комплексними порушеннями, у структурі яких є РСА. |
Genre | Article |
Topic | рецептивне мовлення |
Identifier | Свідерська, М. Стан сформованості рецептивного мовлення в молодших школярів із комплексними порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / М. Свідерська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 8 (82). – С. 246–255. |