Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Стан сформованості рецептивного мовлення в молодших школярів із комплексними порушеннями психофізичного розвитку
 
Names Свідерська, Марина
Sviderska, Maryna
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У дітей із аутизмом спостерігається обмеженість у спілкуванні з оточуючими, що проявляється вже в перші роки життя. Стан сприймання та розуміння усного мовлення дітьми з аутизмом може впливати на рівень інтелекту. Виникає потреба практичного вивчення й порівняння особливостей рецептивного мовлення дітей із аутизмом та різним рівнем розвитку пізнавальних процесів. У статті описані результати експериментального дослідження, які свідчать про те, що в дітей є значні труднощі розуміння невербальних засобів комунікації та прихованого змісту. Перспективами подальших наукових досліджень є розробка методики формування сприймання усного мовлення дітьми з комплексними порушеннями, у структурі яких є РСА.
Genre Article
Topic рецептивне мовлення
Identifier Свідерська, М. Стан сформованості рецептивного мовлення в молодших школярів із комплексними порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / М. Свідерська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 8 (82). – С. 246–255.