Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)
Стратегический подход к формированию бренда города (на примере г. Сум) Strategic approach of brand creation (as an example Sumy) |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Гайдабрус, Н.В. |
|
Subject |
бренд міста
бренд города brand of city стратегія брендингу міста стратегия брендинга города branding strategy оцінка бренда міста оценка бренда города evaluation of city brand моделі брендингу міст модели брендинга городов cities models of branding |
|
Description |
У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто етапи брендингу на прикладі м. Сум.
В статье разработан подход к формированию стратегии брендинга города. Приведено подробное описание этапов разработки и внедрения стратегии и представлена классификация моделей брендинга города. Рассмотрены этапы брендинга на примере г. Сум. Strategic approach of brand creation is revealed in the article. A detailed description of the stages of development and implementation of strategies is presented and classification of branding models are provided in article. The stages of branding are shown on the example of Sumy. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-08-01T07:21:37Z
2012-08-01T07:21:37Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А.
Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 22-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545 |
|
Language |
uk
|
|