Запис Детальніше

Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)
Стратегический подход к формированию бренда города (на примере г. Сум)
Strategic approach of brand creation (as an example Sumy)
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Гайдабрус, Н.В.
 
Subject бренд міста
бренд города
brand of city
стратегія брендингу міста
стратегия брендинга города
branding strategy
оцінка бренда міста
оценка бренда города
evaluation of city brand
моделі брендингу міст
модели брендинга городов
cities models of branding
 
Description У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто етапи брендингу на прикладі м. Сум.
В статье разработан подход к формированию стратегии брендинга города. Приведено подробное описание этапов разработки и внедрения стратегии и представлена классификация моделей брендинга города. Рассмотрены этапы брендинга на примере г. Сум.
Strategic approach of brand creation is revealed in the article. A detailed description of the stages of development and implementation of strategies is presented and classification of branding models are provided in article. The stages of branding are shown on the example of Sumy.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-08-01T07:21:37Z
2012-08-01T07:21:37Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 22-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
 
Language uk