Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи
Концепция холистического маркетинга The holistic marketing concept |
|
Creator |
Загорна, Т.О.
Стасюк, О.М. |
|
Subject |
холізм
холизм holism холістичний маркетинг холистический маркетинг holistic marketing класичний маркетинг классический маркетинг classic marketing соціально-етичний маркетинг социально-этический маркетинг socially responsible marketing теорія складних систем теория сложных систем complexity science |
|
Description |
У статті досліджено витоки формування холістичної парадигми, розглянуто існуючі підходи до трактування холістичного маркетингу та надано власне бачення концептуальних засад холістичного маркетингу.
В статье исследованы истоки формирования холистической парадигмы, рассмотрены существующие подходы к трактовке холистического маркетинга, приведено авторское видение концептуальных основ холистического маркетинга. The article studies the sources of holistic paradigm, examines existing methods of holistic marketing’s interpretations, and adduces the authors’ vision of holistic marketing’s concept basis. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-08-01T07:38:00Z
2012-08-01T07:38:00Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Загорна, Т.О.
Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи [Текст] / Т.О. Загорна, О.М. Стасюк
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 32-38.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546 |
|
Language |
uk
|
|