Запис Детальніше

Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи
Концепция холистического маркетинга
The holistic marketing concept
 
Creator Загорна, Т.О.
Стасюк, О.М.
 
Subject холізм
холизм
holism
холістичний маркетинг
холистический маркетинг
holistic marketing
класичний маркетинг
классический маркетинг
classic marketing
соціально-етичний маркетинг
социально-этический маркетинг
socially responsible marketing
теорія складних систем
теория сложных систем
complexity science
 
Description У статті досліджено витоки формування холістичної парадигми, розглянуто існуючі підходи до трактування холістичного маркетингу та надано власне бачення концептуальних засад холістичного маркетингу.
В статье исследованы истоки формирования холистической парадигмы, рассмотрены существующие подходы к трактовке холистического маркетинга, приведено авторское видение концептуальных основ холистического маркетинга.
The article studies the sources of holistic paradigm, examines existing methods of holistic marketing’s interpretations, and adduces the authors’ vision of holistic marketing’s concept basis.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-08-01T07:38:00Z
2012-08-01T07:38:00Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Загорна, Т.О. Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи [Текст] / Т.О. Загорна, О.М. Стасюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 32-38.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546
 
Language uk