Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды
Особливості маркетингових комунікацій індустрії моди у сфері дизайну одягу Features of marketing communications of fashion industry in the field of fashion design |
|
Creator |
Гардабхадзе, И.А.
|
|
Subject |
індустрія моди
индустрия моды fashion industry ринок сучасного одягу рынок современной одежды market of modern clothes інноваційні технології маркетингових комунікацій инновационные технологии маркетинговых коммуникаций innovative technology of marketing communications розширена віртуальна реальність расширенная виртуальная реальность augmented reality |
|
Description |
У роботі аналізуються можливості підвищення ефективності процесів створення й просування сучасного одягу на ринок індустрії моди за рахунок застосування інноваційних інструментів маркетингових комунікацій.
В работе анализируются возможности повышения эффективности процессов создания и продвижения современной одежды на рынок индустрии моды за счёт применения инновационных инструментов маркетинговых коммуникаций. This article analyzes the possibilities of enhancing the efficiency of design and promotion the modern clothing on the fashion market by using innovative tools of marketing communications. |
|
Publisher |
Издательство СумГУ
|
|
Date |
2012-08-01T10:21:16Z
2012-08-01T10:21:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гардабхадзе, И.А.
Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды [Текст] / И.А. Гардабхадзе
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 64-77.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550 |
|
Language |
ru
|
|