Запис Детальніше

Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды
Особливості маркетингових комунікацій індустрії моди у сфері дизайну одягу
Features of marketing communications of fashion industry in the field of fashion design
 
Creator Гардабхадзе, И.А.
 
Subject індустрія моди
индустрия моды
fashion industry
ринок сучасного одягу
рынок современной одежды
market of modern clothes
інноваційні технології маркетингових комунікацій
инновационные технологии маркетинговых коммуникаций
innovative technology of marketing communications
розширена віртуальна реальність
расширенная виртуальная реальность
augmented reality
 
Description У роботі аналізуються можливості підвищення ефективності процесів створення й просування сучасного одягу на ринок індустрії моди за рахунок застосування інноваційних інструментів маркетингових комунікацій.
В работе анализируются возможности повышения эффективности процессов создания и продвижения современной одежды на рынок индустрии моды за счёт применения инновационных инструментов маркетинговых коммуникаций.
This article analyzes the possibilities of enhancing the efficiency of design and promotion the modern clothing on the fashion market by using innovative tools of marketing communications.
 
Publisher Издательство СумГУ
 
Date 2012-08-01T10:21:16Z
2012-08-01T10:21:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гардабхадзе, И.А. Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды [Текст] / И.А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 64-77.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
 
Language ru