Запис Детальніше

Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету
Innovative models and technologies of training for economists: modern challenges and potential of the university
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena
Гребешкова, Елена Николаевна
Гребешков, Олексій Миколайович
Grebeshkov, Oleksii
Гребешков, Алексей Николаевич
Кизенко, Олена Олександрівна
Kyzenko, Olena
Кизенко, Елена Александровна
 
Subject інновація
вища освіта
індустріальна революція
інформаційна економіка
дистанційна освіта
експертне знання (“hardskills”)
«мякі навики» (“softskills”)
університет
економічна освіта
innovation
higher education
industrial revolution
information economy
distance education
hard skills
soft skills
university
economic education
 
Description У статті викладено авторський підхід щодо перспектив модернізації моделей та технологій підготовки економістів відповідно до запитів економіки зразка «четвертої індустріальної революції». Автори акцентують увагу на необхідності посилення підготовки фахівців не тільки з потужними професійними знаннями (так званими “hardskills”), а й не менш розвиненими «м’якими навиками» (або “softskills”) – уміння ефективно працювати в команді офлайн і онлайн, критично та стратегічно мислити, вчитися протягом життя.
Висвітлено досвід модернізації навчального процесу у ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», зокрема описано: практику впровадження моделі
«змішаного навчання» із застосуванням онлайн-технологій організації навчального процесу; розкрито підхід до формування комплексного підходу до реалізації моделі «навчання протягом життя», що включає інноваційні технології для роботи з різними віковими групами – від школярів до дорослих.
The article presents authors’ approach to the prospects of modernization of models and technology for training of economists in accordance with the needs of the “fourth industrial revolution” economy. Authors emphasize the need to strengthen the training of professionals not only with strong professional knowledge (so-called “hard skills”), but also develop the “soft skills” – the ability to work effectively in a team online and offline, to think both critically and strategically, to learn throughout the life. The experience of modernization of the educational process in SHEE “Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman”
is described: implementation of “blended learning” model with the use of online technology in the educational process; the approach to the formation of an integrated
approach to the implementation of the model of “lifelong learning” is disclosed, which includes innovative technologies to work with different age groups – from children to adults.
 
Publisher Національна академія наук України
 
Date 2019-03-04T09:29:51Z
2019-03-04T09:29:51Z
2016-09
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету / Гребешкова О. М., Гребешков О. М., Кизенко О. О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки : матеріали XХІ міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–15 верес. 2016 р. : в 2 т. / Нац. акад. наук України, М-во освіти і науки України [та ін.] ; [редкол.: Б. А. Маліцький (голова) та ін.]. – Київ ; Одеса, 2016. – Т. І, ч. ІІ. – С. 177–181.
978-617-648-085-3
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27371
 
Language uk