Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету
Innovative models and technologies of training for economists: modern challenges and potential of the university |
|
Creator |
Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena Гребешкова, Елена Николаевна Гребешков, Олексій Миколайович Grebeshkov, Oleksii Гребешков, Алексей Николаевич Кизенко, Олена Олександрівна Kyzenko, Olena Кизенко, Елена Александровна |
|
Subject |
інновація
вища освіта індустріальна революція інформаційна економіка дистанційна освіта експертне знання (“hardskills”) «мякі навики» (“softskills”) університет економічна освіта innovation higher education industrial revolution information economy distance education hard skills soft skills university economic education |
|
Description |
У статті викладено авторський підхід щодо перспектив модернізації моделей та технологій підготовки економістів відповідно до запитів економіки зразка «четвертої індустріальної революції». Автори акцентують увагу на необхідності посилення підготовки фахівців не тільки з потужними професійними знаннями (так званими “hardskills”), а й не менш розвиненими «м’якими навиками» (або “softskills”) – уміння ефективно працювати в команді офлайн і онлайн, критично та стратегічно мислити, вчитися протягом життя. Висвітлено досвід модернізації навчального процесу у ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», зокрема описано: практику впровадження моделі «змішаного навчання» із застосуванням онлайн-технологій організації навчального процесу; розкрито підхід до формування комплексного підходу до реалізації моделі «навчання протягом життя», що включає інноваційні технології для роботи з різними віковими групами – від школярів до дорослих. The article presents authors’ approach to the prospects of modernization of models and technology for training of economists in accordance with the needs of the “fourth industrial revolution” economy. Authors emphasize the need to strengthen the training of professionals not only with strong professional knowledge (so-called “hard skills”), but also develop the “soft skills” – the ability to work effectively in a team online and offline, to think both critically and strategically, to learn throughout the life. The experience of modernization of the educational process in SHEE “Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman” is described: implementation of “blended learning” model with the use of online technology in the educational process; the approach to the formation of an integrated approach to the implementation of the model of “lifelong learning” is disclosed, which includes innovative technologies to work with different age groups – from children to adults. |
|
Publisher |
Національна академія наук України
|
|
Date |
2019-03-04T09:29:51Z
2019-03-04T09:29:51Z 2016-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребешкова О. М. Інноваційні моделі та технології підготовки економістів: сучасні виклики та потенціал університету / Гребешкова О. М., Гребешков О. М., Кизенко О. О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки : матеріали XХІ міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–15 верес. 2016 р. : в 2 т. / Нац. акад. наук України, М-во освіти і науки України [та ін.] ; [редкол.: Б. А. Маліцький (голова) та ін.]. – Київ ; Одеса, 2016. – Т. І, ч. ІІ. – С. 177–181.
978-617-648-085-3 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27371 |
|
Language |
uk
|
|