Автореферат - Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання фонетики й орфоепії
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26692/
|
|
Title |
Автореферат - Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання фонетики й орфоепії
Автореферат - Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання фонетики й орфоепії Автореферат - Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання фонетики й орфоепії |
|
Creator |
Костилович, Тетяна Василівна
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У роботі з'ясовано зміст ключових понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «комунікативна компетентність», «професійна комунікативна компетентність», уточнено зміст поняття «комунікативна компетентність майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії», яке в дисертації потлумачено як інтегративну якість особистості, що володіє розвиненим критичним мисленням, емоційним інтелектом, внутрішнім і зовнішнім мовленням, належним рівнем мотивації до навчання; сповідує й дотримується моральних цінностей; здатної до коригування емоційного й поведінкового компонентів; усвідомлено ставиться до опанування теоретичного матеріалу з фонетики й орфоепії як фундаменту в засвоєнні сучасної української мови; має сформовані мовні, мовленнєві та комунікативні вміння й навички. Визначено критерії й показники рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У дослідженні розроблено методику формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії»; репрезентовано форми, методи, засоби, технології формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів української мови і літератури й експериментально підтверджено її ефективність; подальшого розвитку набули ідеї впровадження лінгводидактичних стратегій навчання фонетики й орфоепії майбутніх учителів української мови і літератури в умовах компетентнісної парадигми. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У роботі з'ясовано зміст ключових понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «комунікативна компетентність», «професійна комунікативна компетентність», уточнено зміст поняття «комунікативна компетентність майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії», яке в дисертації потлумачено як інтегративну якість особистості, що володіє розвиненим критичним мисленням, емоційним інтелектом, внутрішнім і зовнішнім мовленням, належним рівнем мотивації до навчання; сповідує й дотримується моральних цінностей; здатної до коригування емоційного й поведінкового компонентів; усвідомлено ставиться до опанування теоретичного матеріалу з фонетики й орфоепії як фундаменту в засвоєнні сучасної української мови; має сформовані мовні, мовленнєві та комунікативні вміння й навички. Визначено критерії й показники рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У дослідженні розроблено методику формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії»; репрезентовано форми, методи, засоби, технології формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів української мови і літератури й експериментально підтверджено її ефективність; подальшого розвитку набули ідеї впровадження лінгводидактичних стратегій навчання фонетики й орфоепії майбутніх учителів української мови і літератури в умовах компетентнісної парадигми. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У роботі з'ясовано зміст ключових понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «комунікативна компетентність», «професійна комунікативна компетентність», уточнено зміст поняття «комунікативна компетентність майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії», яке в дисертації потлумачено як інтегративну якість особистості, що володіє розвиненим критичним мисленням, емоційним інтелектом, внутрішнім і зовнішнім мовленням, належним рівнем мотивації до навчання; сповідує й дотримується моральних цінностей; здатної до коригування емоційного й поведінкового компонентів; усвідомлено ставиться до опанування теоретичного матеріалу з фонетики й орфоепії як фундаменту в засвоєнні сучасної української мови; має сформовані мовні, мовленнєві та комунікативні вміння й навички. Визначено критерії й показники рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії. У дослідженні розроблено методику формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в процесі навчання фонетики й орфоепії»; репрезентовано форми, методи, засоби, технології формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів української мови і літератури й експериментально підтверджено її ефективність; подальшого розвитку набули ідеї впровадження лінгводидактичних стратегій навчання фонетики й орфоепії майбутніх учителів української мови і літератури в умовах компетентнісної парадигми. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26692/1/%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_ed%20%283%29.pdf
Костилович, Тетяна Василівна (2019) Автореферат - Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання фонетики й орфоепії Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|