Запис Детальніше

Мовленнєва компетентність майбутніх учителів іноземних мов: методологія проблеми

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26699/
https://eesa-journal.com
85/21 02- 001
 
Title Мовленнєва компетентність майбутніх учителів іноземних мов: методологія проблеми
Speech competence of future teacher of foreing languages: methodology of the problem
 
Creator Боса, Віта Петрівна
 
Subject РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті представлено методологічну основу проблеми формування мовленнєвої компетентності
майбутніх учителів іноземних мов в процесі вивчення фахових дисциплін. Встановлено, що методологію
дослідження складають три базові підходи - компетентнісний (оскільки мовленнєва компетентність
майбутніх учителів іноземних мов має розвиватися як складова загальної професійної компетентності
вчителя), діяльнісний (мовленнєва компетентність майбутніх учителів іноземних мов формується,
передусім, в їх навчальній та квазіпрофесійній діяльності) та соціолінгвістичний (оскільки він дає змогу
виокремити специфіку іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов, та місце
і роль фахових дисциплін у процесі формування означеної компетентності). Сукупність означених наукових
підходів дозволила виробити оптимальну сукупність методів і методик дослідження, а також спроектувати
низку педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних
мов та розробити технологію її формування з метою проведення ефективної експериментальної роботи
The article presents the methodological basis of the problem of forming the competence of future
teachers of foreign languages in the process of studying professional disciplines. It has been established that the
research methodology consists of three basic approaches: competence (since the competence of the future foreign
language teachers should develop as a component of the overall professional competence of the teacher), activity
(the competence of future teachers of foreign languages is formed, first of all, in their educational and quasiprofessional
activities) and sociolinguistic (since it enables to distinguish the specifics of the foreign language
competence of future teachers of foreign languages, the place and role of the professions their disciplines in the
process of formation of the indicated competence). The combination of the indicated scientific approaches allowed
to develop an optimal set of methods and methods of research, as well as to design a number of pedagogical
conditions for the formation of the language competence of future teachers of foreign languages and to develop a
technology for its formation in order to carry out an effective experimental work
 
Publisher East European Scientific Journal
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26699/1/V._P._Bosa..._IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Мовленнєва компетентність майбутніх учителів іноземних мов: методологія проблеми Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal) (11(27)). с. 8-12. ISSN 85/21 02- 001