Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26707/
978-617-658-011-9 |
|
Title |
Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації
Мотивация, смысловая сфера и профессиональная субъектность будущего педагога в контексте их рефлексивной детерминации Motivation, semantic sphere and professional subjectivity of the future teacher in the context of their reflexive determination |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У статті висвітлено мотивацію, смислову сферу та професійну суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації. Автор ґрунтується на концепції рефлексивної детермінації та на проектуванні рефлексивної компетентності як мета-якості, що дозволило розглядати її і як самостійний конструкт, і як наскрізну якість, яка детермінує рефлексивно насичені конструкти майбутнього педагога. Обґрунтовано, що найбільш "рефлексивним" є визначення мотиву як внутрішньої позиції є як установки, як мети. Розглянуто етапи мотиваційного процесу й застосовано рефлексивну насиченість механізмів усвідомлення, ідентифікації спонуки з певними мотиваційно-смисловими утвореннями особистості. З'ясовано, що рефлексивно насиченими є смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Доведено, що рефлексія є вагомим складником професійної суб'єктості й умовою її формування. — |
|
Publisher |
Компетентнісно зорієнтована освіта: яксні виміри: монографія.Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26707/1/V_Zhelanova_KZOYV_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації Колективна (три і більше авторів). Компетентнісно зорієнтована освіта: яксні виміри: монографія.Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ. |
|