Запис Детальніше

Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26707/
978-617-658-011-9
 
Title Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації
Мотивация, смысловая сфера и профессиональная субъектность будущего педагога в контексте их рефлексивной детерминации
Motivation, semantic sphere and professional subjectivity of the future teacher in the context of their reflexive determination
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Видані в Україні
 
Description У статті висвітлено мотивацію, смислову сферу та професійну суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації. Автор ґрунтується на концепції рефлексивної детермінації та на проектуванні рефлексивної компетентності як мета-якості, що дозволило розглядати її і як самостійний конструкт, і як наскрізну якість, яка детермінує рефлексивно насичені конструкти майбутнього педагога. Обґрунтовано, що найбільш "рефлексивним" є визначення мотиву як внутрішньої позиції
є як установки, як мети. Розглянуто етапи мотиваційного процесу й застосовано рефлексивну насиченість механізмів усвідомлення, ідентифікації спонуки з певними мотиваційно-смисловими утвореннями особистості. З'ясовано, що рефлексивно насиченими є смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Доведено, що рефлексія є вагомим складником професійної суб'єктості й умовою її формування.

 
Publisher Компетентнісно зорієнтована освіта: яксні виміри: монографія.Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26707/1/V_Zhelanova_KZOYV_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації Колективна (три і більше авторів). Компетентнісно зорієнтована освіта: яксні виміри: монографія.Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ.