Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26711/
978-617-658-019-5 |
|
Title |
Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу
Смысловая сфера будущего педагога в контексте акмеологического подхода Semantic field of the future teacher in the context acmeological approach |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У статті висвітлено основні положення акмеологічного підходу та представлено у його контексті смислову сферу майбутнього педагога. Розглянуто структуру смислової сфери майбутнього педагога у площині структурно-функціонального підходу ("за вертикаллю"), а саме: смислову установку, смислову диспозицію, особистісні цінності. Відповідно логіці динамічного підходу ("за горизонталлю") подано процеси смислоутворення, смислоусвідолмення, смислобудівництва. Розкрито динаміку змін складників смислової сфери у форматі процесу смислогенезу. Показано смисловий потенціал технології контекстного навчання й наведено приклади певних смислотехнік.
В статье отражены основные положения акмеологического подхода и представлен в его контексте смысловую сферу будущего педагога. Рассмотрена структура смысловой сферы будущего педагога в плоскости структурно-функционального подхода ( "по вертикали"), а именно: смысловую установку, смысловую диспозицию, личностные ценности. Согласно логике динамического подхода ( "по горизонтали") представлены процессы смыслообразования, смислоусвидолмення, смислобудивництва. Раскрыто динамику изменений составляющих смысловой сферы в формате процесса смислогенезу. Показано смысловой потенциал технологии контекстного обучения и приведены примеры определенных смислотехник. In the article the basic provisions acmeological approach and presented in the context of its semantic scope of future teachers. The structure of semantic sphere of future teachers in the plane of the structural-functional approach ( "vertical"), namely semantic setting semantic dispositions, personal values. According to the logic dynamic approach ( "horizontal") filed the processes of sense, smyslousvidolmennya, smyslobudivnytstva. Reveals the dynamic changes in the components of semantic sphere smyslohenezu format process. Showing potential of semantic technologies contextual studies and specific examples of sense technologies are shown. |
|
Publisher |
Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: монографія. Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26711/1/V_Zhelanova_SADTMPA_2016_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2016) Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу Колективна (три і більше авторів). Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: монографія. Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ. |
|