Запис Детальніше

Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники
 
Creator Гурняк, С. В.
 
Contributor Кашканов, В. А.
 
Subject двигун автомобіля
викид шкідливий
паливна економічність
прогрів двигуна
витрати палива
8.07010601
 
Description Керівник: канд. техн. наук, доц. Кашканов В. А.
Розроблена загальна методика проведення досліджень дозволяє визначити найбільш раціональні способи прогріву двигуна автомобіля в умовах експлуатації. Розроблена математична модель дозволяє оцінити паливну економічність та викиди шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобіля при різних способах прогріву двигуна. Порівняння режиму руху з режимом холостого ходу показує, що тривалість прогрівання до температури масла 60°С становить 5,5 хв., тобто на одну хвилину менше порівняно з режимом холостого ходу. При цьому спостерігається більш різке зниження концентрацій СО, СmНn у першій фазі прогріву. Прогрів у режимі руху дозволяє економити близько 11,5% бензину. Оптимальним з точки зору витрати палива та сумарних масових викидів шкідливих речовин приведених до СО є прогрів автомобіля під навантаженням.
 
Date 2019-03-04T14:13:43Z
2019-03-04T14:13:43Z
2017
 
Type Presentation
 
Identifier Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники [Електронний ресурс] : [презентація] / С. В. Гурняк ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,38 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23981
 
Language uk_UA
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ