Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники
|
|
Creator |
Гурняк, С. В.
|
|
Contributor |
Кашканов, В. А.
|
|
Subject |
двигун автомобіля
викид шкідливий паливна економічність прогрів двигуна витрати палива 8.07010601 |
|
Description |
Керівник: канд. техн. наук, доц. Кашканов В. А.
Розроблена загальна методика проведення досліджень дозволяє визначити найбільш раціональні способи прогріву двигуна автомобіля в умовах експлуатації. Розроблена математична модель дозволяє оцінити паливну економічність та викиди шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобіля при різних способах прогріву двигуна. Порівняння режиму руху з режимом холостого ходу показує, що тривалість прогрівання до температури масла 60°С становить 5,5 хв., тобто на одну хвилину менше порівняно з режимом холостого ходу. При цьому спостерігається більш різке зниження концентрацій СО, СmНn у першій фазі прогріву. Прогрів у режимі руху дозволяє економити близько 11,5% бензину. Оптимальним з точки зору витрати палива та сумарних масових викидів шкідливих речовин приведених до СО є прогрів автомобіля під навантаженням. |
|
Date |
2019-03-04T14:13:43Z
2019-03-04T14:13:43Z 2017 |
|
Type |
Presentation
|
|
Identifier |
Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники [Електронний ресурс] : [презентація] / С. В. Гурняк ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,38 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23981 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|