Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ АЕРОДИНАМІЧНОГО ОБРИСУ БЕЗПІЛОТНОГО ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТА «ЛІТАЮЧЕ КРИЛО» ЗА КРИТЕРІЄМ МАКСИМАЛЬНОЇ БАЛАНСУВАЛЬНОЇ ЯКОСТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ АЕРОДИНАМІЧНОГО ОБРИСУ БЕЗПІЛОТНОГО ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТА «ЛІТАЮЧЕ КРИЛО» ЗА КРИТЕРІЄМ МАКСИМАЛЬНОЇ БАЛАНСУВАЛЬНОЇ ЯКОСТІ
Formation of aerodynamic outline unmanned aircraft "flying wing" by the criterion of maximum balancing quality
Формирование аэродинамического облика беспилотного летательного аппарата «летающее крыло» по критерию максимальной балансировочные качества
 
Creator Лемко, О.Л.
 
Subject


 
Description  Наведено деякі результати досліджень з розробки методології формування аеродинамічного обрису літального апарата "літаюче крило". Показано, що в разі визначеного сполучення аеродинамічних та геометричних параметрів аеродинамічна якість літального апарата «літаюче крило» може бути порівняна з його максимальною аеродинамічною якістю.
 Some results of researches on the methodology development for aerodynamic shaping of a “fling wing” unmanned aircraft vehicle are described. It is shown, that for certain combination of aerodynamic and geometric parameters the aerodynamic balancing quality of a “fling wing” aircraft climbs to it’s maximal aerodynamic quality.
 Приведены некоторые результаты исследований по разработке методологии формирования аэродинамического облика летательного аппарата "летающее крыло". Показано, что в случае определенного сочетания аэродинамических и геометрических параметров аэродинамическое качество летательного аппарата «летающее крыло» может быть сопоставима с его максимальной аэродинамическим качеством.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1531
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 34, № 1 (2008); 58-61
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 34, № 1 (2008); 58-61
Proceedings of National Aviation University; Том 34, № 1 (2008); 58-61
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).