Запис Детальніше

Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
 
Creator Нікіфорова, Л. О.
Осаволюк, Д. П.
 
Subject інтернет-маркетинг
реклама
класифікація
поняття
електронна комерція
бізнес-середовище
internet marketing
business environment
e-commerce
notion
classification
advertising
 
Description У роботі проаналізовано основні складові поняття Інтернет-маркетингу, проведено класифікацію його різновидів, досліджено його основні категорії. Також, визначено місце та роль Інтернет-маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та електронній комерції.
The paper analyzes the main components of the concept of Internet marketing, classifies its varieties, examines its
main categories. Also, the place and role of Internet marketing for the modern business environment and e-commerce
have been identified
 
Date 2019-01-21T22:26:20Z
2019-01-21T22:26:20Z
2019
 
Type Thesis
Preprint
 
Identifier Нікіфорова Л. О. Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Л. О. Нікіфорова, Д. П. Осаволюк // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6171.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23332
339.13:004.738.5
 
Language uk_UA
 
Relation Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6171
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ