Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
|
|
Creator |
Нікіфорова, Л. О.
Осаволюк, Д. П. |
|
Subject |
інтернет-маркетинг
реклама класифікація поняття електронна комерція бізнес-середовище internet marketing business environment e-commerce notion classification advertising |
|
Description |
У роботі проаналізовано основні складові поняття Інтернет-маркетингу, проведено класифікацію його різновидів, досліджено його основні категорії. Також, визначено місце та роль Інтернет-маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та електронній комерції.
The paper analyzes the main components of the concept of Internet marketing, classifies its varieties, examines its main categories. Also, the place and role of Internet marketing for the modern business environment and e-commerce have been identified |
|
Date |
2019-01-21T22:26:20Z
2019-01-21T22:26:20Z 2019 |
|
Type |
Thesis
Preprint |
|
Identifier |
Нікіфорова Л. О. Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Л. О. Нікіфорова, Д. П. Осаволюк // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6171.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23332 339.13:004.738.5 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6171 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|