Запис Детальніше

Науково-методичний супровід комплексного оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: методичні рекомендації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715206/
http://undip.org.ua/news/library/metod_rekom_detail.php?ID=3825
 
Title Науково-методичний супровід комплексного оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: методичні рекомендації
Scientific and methodological support of complex evaluation of innovative development of general educational institution: methodical recommendations
Научно-методическое сопровождение комплексного оценивания инновационного развития ОУЗ: методические рекомендации
 
Creator Онищук, Людмила Анатоліївна
Пузіков, Дмитро Олегович
Гораш, Катерина Вікторівна
Зоц, Віра Миколаївна
Лелюх, В.М.
Миньківська, М.В.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У методичних рекомендаціях висвітлюється проблема науково-методичного супроводу комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Охарактеризовано методологічні підходи до комплексного оцінювання інноваційного розвитку школи та висловлено рекомендації щодо застосування їх педагогами в ході організації означеного процесу. Презентовано методичні рекомендації щодо організації та здійснення оцінювання інноваційної діяльності, застосування в педагогічній
практиці технології та організаційно-педагогічного супроводу комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.
У додатках представлено методику оцінювання рівня інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.
У кінці розділів рекомендацій презентовано методичний апарат до них, в якому вміщено контрольні запитання та завдання, які мають як репродуктивний, так і творчий характер, сприяють рефлексії читачів щодо результатів осмислення ними текстових матеріалів.
Методичні рекомендації «Науково-методичний супровід комплексного оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ» матимуть методичне й практичне значення для наукових співробітників науково-дослідних установ, науково-педагогічних працівників вищих педагогічних навчальних закладів та установ післядипломної педагогічної освіти, представників установ управління освітою, адміністрації та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблематикою інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, беруть участь в організації та здійсненні його оцінювання.
The methodological recommendations highlight the problem of scientific and methodological support for complex evaluation of innovative development of general educational institution. The methodological approaches to the integrated evaluation of innovative development of school are characterized and recommendations on their use by teachers are made.
during the organization of this process. Presented methodological recommendations for the organization and implementation of the evaluation of innovation, the use of technology in teaching practice and the organizational and pedagogical support of a comprehensive assessment of the innovative development of a general education institution.
The annexes present a methodology for assessing the level of innovative development of a general educational institution.
At the end of the sections of the recommendations presented methodical apparatus to them, which contains quizzes and tasks that are both reproductive and creative in nature, contribute to the reflection of readers about their understanding of textual materials.
Methodical recommendations “Scientific and methodological support of the integrated assessment of innovative development of health care management centers” will have methodological and practical significance for researchers of research institutions, scientific and pedagogical workers of higher pedagogical educational institutions and post-graduate pedagogical education institutions, representatives of educational management institutions, administration and teaching staff secondary schools that are interested in inno issues the development of a general education institution, are involved in organizing and implementing his appreciation.
В методических рекомендациях освещается проблема научно-методического сопровождения комплексного оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения. Охарактеризованы методологические подходы к комплексному оцениванию инновационного развития школы и высказано рекомендации по применению их педагогами
в ходе организации указанного процесса. Представлен методические рекомендации организации и осуществления оценивания инновационной деятельности, применения в педагогической практике технологии и организационно-педагогического сопровождения комплексного оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения.
В приложениях представлена ​​методика оценивания уровня инновационного развития общеобразовательного учебного заведения.
В конце разделов рекомендаций представлен методический аппарат к ним, в котором помещены контрольные вопросы и задания, которые имеют как репродуктивный, так и творческий характер, способствуют рефлексии читателей по поводу осмысления ими текстовых материалов.
Методические рекомендации «Научно-методическое сопровождение комплексного оценивания инновационного развития ОУЗ» будут иметь методическое и практическое значение для научных сотрудников научно-исследовательских учреждений, научно-педагогических работников высших педагогических учебных заведений и учреждений последипломного педагогического образования, представителей учреждений управления образованием, администрации и педагогических работников общеобразовательных учебных заведений, которые интересуются проблематикой инновационного развития общеобразовательного учебного заведения, участвуют в организации и осуществлении
его оценивания.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Contributor Онищук, Людмила Анатоліївна
Пузіков, Дмитро Олегович
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715206/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96.pdf
- Онищук, Людмила Анатоліївна (orcid.org/0000-0002-7854-9314 <http://orcid.org/0000-0002-7854-9314>), Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>), Гораш, Катерина Вікторівна (orcid.org/0000-0001-8625-9774 <http://orcid.org/0000-0001-8625-9774>), Зоц, Віра Миколаївна, Лелюх, В.М. and Миньківська, М.В. (2015) Scientific and methodological support of complex evaluation of innovative development of general educational institution: methodical recommendations [Teaching Resource] (In Press)