Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Using problem-resource method in the learning process
Использование проблемно-ресурсного метода в учебном процессе
 
Creator Касьянов, В.О.
Гуз, Ю.Т.
Прохоренко, І.В.
 
Subject


 
Description  Розглянуто можливість використання проблемно-ресурсного методу в навчальному процесі.
 Possidility of the use of problem – resource method is educational process.
 Рассмотрена возможность использования проблемно-ресурсного метода в учебном процессе.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1530
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 34, № 1 (2008); 51-57
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 34, № 1 (2008); 51-57
Proceedings of National Aviation University; Том 34, № 1 (2008); 51-57
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).