Запис Детальніше

Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26726/
https://eesa-journal.com
85/21 02- 001
 
Title Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов
Criteria and indicators of the level of speech competence of future foreign languages teachers
 
Creator Боса, Віта Петрівна
 
Subject РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті охарактеризовано наявні підходи до виділення критеріїв і показників результив-
ності мовної/філологічної підготовки студентів. Виділено два підходи до побудови критеріїв експериментального
дослідження - системний (відображає сформованість мовленнєвої компетентності майбутніх
учителів іноземних мов як систему обраних дослідником знань, умінь, компетенцій, особистісних і професійних
якостей) та дидактичний (оцінка рівня засвоєння окремих навчальних курсів або ключових мовних
компетенцій). Виділено та описано ціннісно-мотиваційний, організаційно-комунікативний, соціоку-
льтурний, рефлексивно-результативний,фахово-професійний критерії та відповідні до них показники.
Спроектовано еталонні рівні мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов - високий
(досвідчений), середній (незалежний), низький (елементарний).
The article describes the existing approaches to the selection of criteria and indicators resultevent
linguistic/philological training of students. Selected two approaches to the construction of criteria pilot study -
system (reflects the formation of speech competence of future teachers of foreign languages as a system selected
by the researcher knowledge, skills, competences, personal and professional qualities) and teaching (assessment
of learning level of individual courses or key language competences). Allocated and describes the value-motivational,
organizational, communicative, socio-cultural, reflexive and effective vocational and professional criteria
and their corresponding indicators. Designed reference levels of speech competence of future foreign languages
teachers - high (skilled), secondary (independent), low (elementary).
 
Publisher East European Scientific Journal
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26726/1/V_Bosa_IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal), 7 (23). с. 55-59. ISSN 85/21 02- 001