Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26726/
https://eesa-journal.com 85/21 02- 001 |
|
Title |
Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов
Criteria and indicators of the level of speech competence of future foreign languages teachers |
|
Creator |
Боса, Віта Петрівна
|
|
Subject |
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування) |
|
Description |
У статті охарактеризовано наявні підходи до виділення критеріїв і показників результив- ності мовної/філологічної підготовки студентів. Виділено два підходи до побудови критеріїв експериментального дослідження - системний (відображає сформованість мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов як систему обраних дослідником знань, умінь, компетенцій, особистісних і професійних якостей) та дидактичний (оцінка рівня засвоєння окремих навчальних курсів або ключових мовних компетенцій). Виділено та описано ціннісно-мотиваційний, організаційно-комунікативний, соціоку- льтурний, рефлексивно-результативний,фахово-професійний критерії та відповідні до них показники. Спроектовано еталонні рівні мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов - високий (досвідчений), середній (незалежний), низький (елементарний). The article describes the existing approaches to the selection of criteria and indicators resultevent linguistic/philological training of students. Selected two approaches to the construction of criteria pilot study - system (reflects the formation of speech competence of future teachers of foreign languages as a system selected by the researcher knowledge, skills, competences, personal and professional qualities) and teaching (assessment of learning level of individual courses or key language competences). Allocated and describes the value-motivational, organizational, communicative, socio-cultural, reflexive and effective vocational and professional criteria and their corresponding indicators. Designed reference levels of speech competence of future foreign languages teachers - high (skilled), secondary (independent), low (elementary). |
|
Publisher |
East European Scientific Journal
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26726/1/V_Bosa_IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal), 7 (23). с. 55-59. ISSN 85/21 02- 001 |
|