Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності бізнесу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності бізнесу
Internet marketing as a way to improve business efficiency
 
Creator Костенко, М.М.
 
Subject інтернет-маркетинг
соціальні мережі
автоматизація електронних листів
імітаційне моделювання
internet marketing
social networks
automation of emails
simulation modeling
 
Description У роботі розглядаються основні інструменти інтернет0маркетингу, тенденції їх розвитку в Україні. Проаналізована діяльність агентства інтернет-маркетингу «Inweb», розглянуто основні послуги, які надає агентство, та основні канали реклами, що використовує агентство.
Побудована імітаційна модель для аналізу продажу нової для агентства послуги — автоматизація електронних листів. Проведені імітаційні експерименти для прогнозування прибутковості нової послуги за рахунок реклами у соціальних мережах.
In the thesis work, considers the main tools of Internet marketing, trends in their development in Ukraine. The activity of the Internet marketing agency «Inweb» is analyzed, the main services provided by the agency and the main channels of advertising used by the agency are considered. The simulation model for analyzing the sake of new service for the agency – the automation of emails. Simulation experiments have been performed to predict the profitability of a new service due to advertising in social networks.
 
Date 2019-03-06T22:38:06Z
2019-03-06T22:38:06Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8585
 
Language uk