Підвищення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика»
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика»
|
|
Creator |
Огородник, А. С.
|
|
Contributor |
Причепа, І. В.
|
|
Subject |
маркетингова діяльность
кондитерський ринок прибуток собівартість рентабельність 073 |
|
Description |
Керівник: канд. екон. наук, доц. Причепа І. В.
В дипломній роботі розглянуто теоретичні та практичні питання підвищення ефективності маркетингової діяльності ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика». Розглянуто сутність понять: маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю тощо. Досліджено систему управління маркетингової діяльністю на підприємстві. Розроблено рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Thesis work in the theoretical and practical issues of efficiency of marketing activity of JSC "Vinnitsa Confectionery Factory". The essence of concepts, marketing activities, management of marketing activities and so on. The system of management of marketing activities for the company. The recommendations to improve marketing performance and efficiency of marketing activities of the company. |
|
Date |
2019-03-06T10:23:03Z
2019-03-06T10:23:03Z 2017 |
|
Type |
Presentation
|
|
Identifier |
Підвищення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика» [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. С. Огородник ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. – Електронні текстові дані (1 файл: 946 Кбайт). – Вінниця, 2017. – Назва з екрана.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24029 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|