Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання
Developing a marketing campaign for an innovative product through simulation |
|
Creator |
Прус, Н.В.
|
|
Subject |
імітаційне моделювання
маркетингові кампанії модель Басса simulation modeling, marketing campaigns Bass model |
|
Description |
Метою дипломної роботи є оптимізація стратегії рекламної кампанії пристроїв для підтримки здорового способу життя.
The purpose of the thesis is to optimize the strategy of the advertising campaign devices to maintain a healthy lifestyle. |
|
Date |
2019-03-06T23:29:05Z
2019-03-06T23:29:05Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
|
|
Language |
uk
|
|