Запис Детальніше

Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання
Developing a marketing campaign for an innovative product through simulation
 
Creator Прус, Н.В.
 
Subject імітаційне моделювання
маркетингові кампанії
модель Басса
simulation modeling,
marketing campaigns
Bass model
 
Description Метою дипломної роботи є оптимізація стратегії рекламної кампанії пристроїв для підтримки здорового способу життя.
The purpose of the thesis is to optimize the strategy of the advertising campaign devices to maintain a healthy lifestyle.
 
Date 2019-03-06T23:29:05Z
2019-03-06T23:29:05Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
 
Language uk