Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності
|
|
Creator |
Максименко, Яна Анатоліївна
Дяченко, Тетяна Анатоліївна |
|
Subject |
економічні системи
суб'єкти економічні роздержавлення крива попиту монополізація ринку еластичність пропозиції ринкові структури макроекономічні показники макроекономічна рівновага сукупна пропозиція закон Оукена інвестиції міжнародні економічні відносини світове господарство |
|
Date |
2019-03-04T13:51:25Z
2019-03-04T13:51:25Z 2018 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Максименко Я. А. Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Я. А. Максименко, Т. А. Дяченко // Маркетингова діяльність підприємств : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Розд. 1. – С. 13-52. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|