Запис Детальніше

Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності
 
Creator Максименко, Яна Анатоліївна
Дяченко, Тетяна Анатоліївна
 
Subject економічні системи
суб'єкти економічні
роздержавлення
крива попиту
монополізація ринку
еластичність пропозиції
ринкові структури
макроекономічні показники
макроекономічна рівновага
сукупна пропозиція
закон Оукена
інвестиції
міжнародні економічні відносини
світове господарство
 
Date 2019-03-04T13:51:25Z
2019-03-04T13:51:25Z
2018
 
Type Book chapter
 
Identifier Максименко Я. А. Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Я. А. Максименко, Т. А. Дяченко // Маркетингова діяльність підприємств : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Розд. 1. – С. 13-52. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047
 
Language uk
 
Format application/pdf