Запис Детальніше

Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715263/
 
Title Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання
Моделирование образовательного пространства младших школьников в условиях вариативности организационных форм обучения
Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training
 
Creator Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу, як дієвого механізму підвищення ефективності їх навчального
взаємодії з освітнім середовищем в умовах варіативності організаційних форм навчання.
В статье раскрываются особенности моделирования образовательного пространства младших школьников с позиции личностного подхода, как действенного механизма повышения эффективности их учебного взаимодействия с образовательной средой в условиях вариативности организационных форм обучения.
The article reveals the features of modeling the educational space of junior students from the perspective of a personal approach, as an effective mechanism for increasing the effectiveness of their educational interaction with the educational environment in the context of the variability of organizational forms of learning.
 
Publisher НП ОДПО «Институт направленного профессионального образования»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715263/1/10.-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-81-83.pdf
- Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (orcid.org/0000-0001-5222-9219 <http://orcid.org/0000-0001-5222-9219>) (2015) Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training Karelian scientific journal, 1 (10). pp. 79-81. ISSN 2311-0104