Теоретико-методологічні підходи до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713827/
|
|
Title |
Теоретико-методологічні підходи до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття
Theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of the teacher of the XXI century |
|
Creator |
Постригач, Н.О.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
Незважаючи на бурхливий інтерес до означеної проблематики в міжнародному освітньому просторі, зокрема в Україні, відчувається потреба в узагальнюючих дослідженнях, спрямованих на комплексний аналіз та систематизацію теоретико-методологічних підходів до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття. З’ясовано, що поглибленого вивчення потребують психолого-педагогічні умови формування громадянськості студентів педагогічних ВНЗ; питання можливості поширення та імплементації продуктивних ідей зарубіжного педагогічного досвіду в національний полікультурний освітній простір.
Despite the rapid interest in the identified issues in the international educational space, in particular in Ukraine, there is a need for generalized studies aimed at comprehensive analysis and systematization of theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of a teacher of the 21st century. It is revealed that in-depth study needs psychological and pedagogical conditions for the formation of citizenship of students of pedagogical universities; the question of the possibility of dissemination and implementation of productive ideas of foreign pedagogical experience in the national multicultural educational space. |
|
Publisher |
СПОЛОМ
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713827/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87-%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2-2013-2.pdf
- Постригач, Н.О. (2013) Theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of the teacher of the XXI century In: Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 жовтня 2013 р., м. Львів) СПОЛОМ, м. Львів, Україна, pp. 355-358. ISBN 978-966-665-885-5 |
|