Запис Детальніше

Теоретико-методологічні підходи до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713827/
 
Title Теоретико-методологічні підходи до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття
Theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of the teacher of the XXI century
 
Creator Постригач, Н.О.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Незважаючи на бурхливий інтерес до означеної проблематики в міжнародному освітньому просторі, зокрема в Україні, відчувається потреба в узагальнюючих дослідженнях, спрямованих на комплексний аналіз та систематизацію теоретико-методологічних підходів до розвитку громадянської компетентності учителя ХХІ століття. З’ясовано, що поглибленого вивчення потребують психолого-педагогічні умови формування громадянськості студентів педагогічних ВНЗ; питання можливості поширення та імплементації продуктивних ідей зарубіжного педагогічного досвіду в національний полікультурний освітній простір.
Despite the rapid interest in the identified issues in the international educational space, in particular in Ukraine, there is a need for generalized studies aimed at comprehensive analysis and systematization of theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of a teacher of the 21st century. It is revealed that in-depth study needs psychological and pedagogical conditions for the formation of citizenship of students of pedagogical universities; the question of the possibility of dissemination and implementation of productive ideas of foreign pedagogical experience in the national multicultural educational space.
 
Publisher СПОЛОМ
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713827/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87-%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2-2013-2.pdf
- Постригач, Н.О. (2013) Theoretical and methodological approaches to the development of the civic competence of the teacher of the XXI century In: Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 жовтня 2013 р., м. Львів) СПОЛОМ, м. Львів, Україна, pp. 355-358. ISBN 978-966-665-885-5