Диференціація та інтеграція – два вектори Нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715289/
|
|
Title |
Диференціація та інтеграція – два вектори Нової української школи
Differentiation and integration are two vectors of the New Ukrainian School |
|
Creator |
Антонець, Наталія Борисівна
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У публікації подана інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології», яку 16 травня 2018 р. провів відділ історії та філософії освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
The publication contains information about the All-Ukrainian scientific and practical conference "Differentiation in school education: historical experience and modern technologies", which on May 16, 2018, was conducted by the Department of History and Philosophy of Education of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Educational Science of Ukraine. |
|
Publisher |
ГО "Освіта і суспільство"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715289/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9D.%D0%91.%20%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20-%20%D0%B4%D0%B2%D0%B0%20%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf
- Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>) (2018) Differentiation and integration are two vectors of the New Ukrainian School Освіта і суспільство, 2. p. 4. |
|