Формування стратегії збуту інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії збуту інноваційної продукції
Формирование стратегии сбыта инновационной продукции Formation of strategy manager innovative products |
|
Creator |
Лорві, І.Ф.
|
|
Subject |
стратегія
стратегия strategy інноваційна продукція инновационная продукция innovative products збутова діяльність сбытовая деятельность sales management сбытовая стратегия инновационной продукции збутова стратегія інноваційної продукції marketing strategy innovative products фактори впливу на збут факторы воздействия на сбыт influence marketing етапи формування стратегії збутової діяльності этапы формирования стратегии сбытовой деятельности stages of strategy marketing activities збитковий ризик сбытовой риск sales risk |
|
Description |
У статті обґрунтовано необхідність формування стратегії збуту інноваційної продукції, наведені особливості збутової діяльності на ринку інновацій, розглянуто основні фактори та характер їхнього впливу на збут нової продукції, а також досліджено систему формування та вибору стратегії збутової діяльності інноваційної продукції.
В статье обоснована необходимость формирования стратегии сбыта инновационной продукции, приведены особенности сбытовой деятельности на рынке инноваций, рассмотрены основные факторы и характер их влияния на сбыт новой продукции, а также исследована система формирования и выбора стратегии сбытовой деятельности инновационной продукции. The article substantiates the necessity of forming the strategy of selling innovative products, especially given sales activities in the innovation, the main factors and the nature of their impact on sales of new products, and also the system of formation and selection strategies marketing of innovative products. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-08-02T06:01:33Z
2012-08-02T06:01:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лорві, І.Ф.
Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Текст] / І.Ф. Лорві
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 93-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553 |
|
Language |
uk
|
|