Запис Детальніше

Формування стратегії збуту інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії збуту інноваційної продукції
Формирование стратегии сбыта инновационной продукции
Formation of strategy manager innovative products
 
Creator Лорві, І.Ф.
 
Subject стратегія
стратегия
strategy
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales management
сбытовая стратегия инновационной продукции
збутова стратегія інноваційної продукції
marketing strategy innovative products
фактори впливу на збут
факторы воздействия на сбыт
influence marketing
етапи формування стратегії збутової діяльності
этапы формирования стратегии сбытовой деятельности
stages of strategy marketing activities
збитковий ризик
сбытовой риск
sales risk
 
Description У статті обґрунтовано необхідність формування стратегії збуту інноваційної продукції, наведені особливості збутової діяльності на ринку інновацій, розглянуто основні фактори та характер їхнього впливу на збут нової продукції, а також досліджено систему формування та вибору стратегії збутової діяльності інноваційної продукції.
В статье обоснована необходимость формирования стратегии сбыта инновационной продукции, приведены особенности сбытовой деятельности на рынке инноваций, рассмотрены основные факторы и характер их влияния на сбыт новой продукции, а также исследована система формирования и выбора стратегии сбытовой деятельности инновационной продукции.
The article substantiates the necessity of forming the strategy of selling innovative products, especially given sales activities in the innovation, the main factors and the nature of their impact on sales of new products, and also the system of formation and selection strategies marketing of innovative products.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-08-02T06:01:33Z
2012-08-02T06:01:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Лорві, І.Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Текст] / І.Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 93-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
 
Language uk