Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
|
|
Creator |
Євдоченко, Олена Олександрівна
Yevdochenko, Olena Евдоченко, Елена Александровна Чала, Н. В. |
|
Subject |
пріоритетні напрями екологізації
маркетингова діяльність глобальна компанія міжнародна конкуренція |
|
Description |
Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів, сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до «екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану навколишнього середовища.
|
|
Publisher |
Національний гірничий університет
|
|
Date |
2019-03-11T13:25:24Z
2019-03-11T13:25:24Z 2015-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Євдоченко О. О. Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній / Євдоченко О. О., Чала Н. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн у сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ / М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 80–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27408 |
|
Language |
uk
|
|