Запис Детальніше

Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
 
Creator Євдоченко, Олена Олександрівна
Yevdochenko, Olena
Евдоченко, Елена Александровна
Чала, Н. В.
 
Subject пріоритетні напрями екологізації
маркетингова діяльність
глобальна компанія
міжнародна конкуренція
 
Description Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів, сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до «екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану навколишнього середовища.
 
Publisher Національний гірничий університет
 
Date 2019-03-11T13:25:24Z
2019-03-11T13:25:24Z
2015-11
 
Type Article
 
Identifier Євдоченко О. О. Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній / Євдоченко О. О., Чала Н. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн у сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ / М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 80–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27408
 
Language uk