Запис Детальніше

Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу
Анализ теоретических основ научного прогнозирования на принципах маркетинга
Theoretical bases analysis of scientific prediction on marketing principles
 
Creator Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна
Rosokhata, Anna Serhiivna
 
Subject передбачення
предвидение
prediction
гіпотеза
гипотеза
hypothesis
прогноз
prediction
план
plan
наукове прогнозування
научное прогнозирование
scientific prediction
економічне прогнозування
экономическое прогнозирование
economic prediction
прогнозування на засадах маркетингу
прогнозирование на основе маркетинга
prediction on basis of marketing
 
Description У статті викладений огляд категорійного апарату наукового передбачення та результати дослідження теоретичних основ наукового прогнозування, що є невід’ємною частиною ефективного управління економічною діяльністю. Розглянуто підходи науковців до прогнозування у різних суспільствознавчих сферах наукової діяльності та запропонована модифікація категорій наукового передбачення, що ґрунтуються на засадах маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554
В статье дан обзор категорийного аппарата научного предвидения и результаты исследования теоретических основ научного прогнозирования, которые являются неотъемлемой частью эффективного управления экономической деятельностью. Рассмотрены подходы ученых к прогнозированию в различных обществоведческих сферах научной деятельности и предложена модификация категорий научного предвидения, основанные на принципах маркетинга.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554
The article presents an overview categorical apparatus of scientific predictions and theoretical foundations results of scientific forecasting. They are integral part of effective management of economic activities. The approaches to the prediction of scientists in different fields of Social science and the categories modification of scientific prediction, based on principles of marketing are proposed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-08-02T07:55:55Z
2012-08-02T07:55:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Росохата, А.С. Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу [Текст] / А.С. Росохата // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 99-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554
 
Language uk