Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу
Анализ теоретических основ научного прогнозирования на принципах маркетинга Theoretical bases analysis of scientific prediction on marketing principles |
|
Creator |
Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
Subject |
передбачення
предвидение prediction гіпотеза гипотеза hypothesis прогноз prediction план plan наукове прогнозування научное прогнозирование scientific prediction економічне прогнозування экономическое прогнозирование economic prediction прогнозування на засадах маркетингу прогнозирование на основе маркетинга prediction on basis of marketing |
|
Description |
У статті викладений огляд категорійного апарату наукового передбачення та результати дослідження теоретичних основ наукового прогнозування, що є невід’ємною частиною ефективного управління економічною діяльністю. Розглянуто підходи науковців до прогнозування у різних суспільствознавчих сферах наукової діяльності та запропонована модифікація категорій наукового передбачення, що ґрунтуються на засадах маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554 В статье дан обзор категорийного аппарата научного предвидения и результаты исследования теоретических основ научного прогнозирования, которые являются неотъемлемой частью эффективного управления экономической деятельностью. Рассмотрены подходы ученых к прогнозированию в различных обществоведческих сферах научной деятельности и предложена модификация категорий научного предвидения, основанные на принципах маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554 The article presents an overview categorical apparatus of scientific predictions and theoretical foundations results of scientific forecasting. They are integral part of effective management of economic activities. The approaches to the prediction of scientists in different fields of Social science and the categories modification of scientific prediction, based on principles of marketing are proposed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-08-02T07:55:55Z
2012-08-02T07:55:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Росохата, А.С.
Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу [Текст] / А.С. Росохата
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 99-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554 |
|
Language |
uk
|
|