Запис Детальніше

РЕГРЕСІЙНІ МОДЕЛІ ЕВОЛЮЦІЇ ПАРАМЕТРІВ ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПІД ЧАС ЦИКЛІЧНОГО НАВАНТАЖУВАННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РЕГРЕСІЙНІ МОДЕЛІ ЕВОЛЮЦІЇ ПАРАМЕТРІВ ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПІД ЧАС ЦИКЛІЧНОГО НАВАНТАЖУВАННЯ
Regression models of the evolution parameters of strain relief during cyclic loading
Регрессионные модели эволюции параметров деформационного рельефа при циклического нагружения
 
Creator Маслак, Т.П.
 
Subject


 
Description  Розглянуто еволюцію деформаційного рельєфу, який формується на поверхні плакувального шару конструкційних алюмінієвих сплавів у широкому діапазоні умов циклічного навантажування. Визначено ряд параметрів деформаційного рельєфу. Отримано регресійні моделі еволюції параметрів стану поверхні. Показано, що застосування фрактальної розмірності кластерів поверхневих структур суттєво підвищує точність оцінювання накопиченого втомного пошкодження.
 The evolution of deformation relief, which is formed on the surface of the alclad aluminum alloys under wide range of cyclic loading, is represented. Regression models of the state surface parameters evolution have been obtained. It is shown, that the application of the surface pattern clusters fractal dimension essentially increases the accuracy of accumulated fatigue damage estimation.
 Рассмотрена эволюция деформационного рельефа, формирующегося на поверхности плакувального слоя конструкционных алюминиевых сплавов в широком диапазоне условий циклического нагружения. Определен ряд параметров деформационного рельефа. Получены регрессионные модели эволюции параметров состояния поверхности. Показано, что применение фрактальной размерности кластеров поверхностных структур существенно повышает точность оценки накопленного усталостного повреждения.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-08-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1538
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 34, № 1 (2008); 89
Вісник Національного авіаційного університету; Том 34, № 1 (2008); 89
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 34, № 1 (2008); 89
 
Language uk