Запис Детальніше

Семіотика тексту: Міф як ядро художньої словесності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26805/
 
Title Семіотика тексту:
Міф як ядро художньої словесності
 
Creator Бондарева, Олена Євгенівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Метою вивчення курсу «Міф як ядро художньої словесності» є набуття і систематизація знань про міф та міфологію як основу художньої творчості та міфопоетику як спосіб творчої інтерпретації міфологічних структур.
Засвоєння цієї дисципліни сприяє формуванню загальних і фахових компетентностей здобувача вищої освіти за другим (магістерським) рівнем:
Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
Здатність вільно користуватися спеціальною лінгвістичною та літературознавчою термінологією
Здатність планувати, організовувати, здійснювати і презентувати прикладне дослідження в галузі філології
Здатність вільно орієнтуватися в різних літературознавчих та лінгвістичних методологіях і методах.
Здатність осмислювати мистецтво слова як систему систем, розуміти еволюційний шлях розвитку вітчизняного і світового літературознавства
Здатність давати літературно-критичну оцінку художнім творам з урахуванням сучасних мистецьких тенденцій; оцінювати зразки літературно-критичної думки
Здатність до критичного осмислення історичних надбань та новітніх досягнень філологічної науки
Володіння методами наукового аналізу і структурування мовного й літературного матеріалу з урахуванням класичних і новітніх методологічних принципів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2019
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26805/1/O_Bondareva_RP_Semiotika_2019_IF.pdf
Бондарева, Олена Євгенівна (2019) Семіотика тексту: Міф як ядро художньої словесності [Навчально-методичні матеріали]