Запис Детальніше

Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті
Humanitarian knowledge and its system–developing role in modern education
 
Creator Шмиголь, М.Ф.
Shmigol, M.
 
Subject гуманітарне знання
герменевтика
гуманітарна освіта
гуманітарний досвід
креативність
humanitarian knowledge
hermeneutics
humanitarian education
humanitarian experience
creativity
 
Description Метою дослідження є виявлення специфіки гуманітарного знання з точки зору його системоутворюючої ролі в освітньому процесі, аналіз механізмів впливу такого знання на розвиток когнітивних навичок людини та її здатності до інноваційної діяльності. В процесі дослідження використовувались формально–логічний, гіпотетико–дедуктивний методи. У результаті дослідження було доведено, що гуманітарне знання створює систему світоглядно–ціннісних орієнтацій, впливає на процес соціалізації особистості, розкриті елементи суб’єктивності через герменевтичні процедури інтерпретації текстів, їх розуміння, що обумовлює потребу в креативному мисленні.
The purpose of this article is to define the specifics of humanitarian knowledge in terms of its system–forming role in the educational process, the analysis of the mechanisms of the influence of such knowledge on the development of cognitive skills of the person and his ability to innovate. In the course of the study, formal–logical, hypothetical–deductive methods were used. As a result of the study it was proved that humanitarian knowledge creates a system of ideological and value orientations, influences the process of socialization of the individual, reveals the elements of subjectivity through the hermeneutic procedures for interpreting texts, their understanding, which necessitates the creative thinking.
 
Date 2019-03-12T08:42:39Z
2019-03-12T08:42:39Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Шмиголь М. Ф. Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Філософські науки. – Київ, 2019. – Вип. 141. – Ч. 2. – С. 161-164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8603
 
Language uk