Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу
Methodically the organizational basis for the use of marketing research in the restaurant |
|
Creator |
Решетник, К.С.
|
|
Subject |
маркетинг
рекламна діяльність ресторанів ресторанне господарство ресторанний бізнес marketing advertising activities restaurants restaurant business |
|
Description |
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
The aim of the study is the theoretical justification of the management of the marketing activities of enterprises of the restaurant business and the definition of directions for its improvement. |
|
Date |
2019-03-12T12:53:03Z
2019-03-12T12:53:03Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
|
|
Language |
uk
|
|