Запис Детальніше

Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу
Methodically the organizational basis for the use of marketing research in the restaurant
 
Creator Решетник, К.С.
 
Subject маркетинг
рекламна діяльність ресторанів
ресторанне господарство
ресторанний бізнес
marketing
advertising activities restaurants
restaurant business
 
Description Метою дослідження є теоретичне обґрунтування управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
The aim of the study is the theoretical justification of the management of the marketing activities of enterprises of the restaurant business and the definition of directions for its improvement.
 
Date 2019-03-12T12:53:03Z
2019-03-12T12:53:03Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
 
Language uk