Запис Детальніше

Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства
Ways to improve the quality of services of hotel enterprises
 
Creator Шаламай, Т.О.
 
Subject обслуговування в готельній сфері
санаторно-курортні послуги
послуги сфери гостинності
управління персоналом
якість обслуговування
hotel services
sanatorium and resort services
hospitality services
personnel management
quality of service
 
Description Мета дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення систем якістю в закладах розміщення, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності та ефективності функціонування господарюючих суб'єктів даної сфери національної економіки.
The purpose of the study is to develop practical recommendations for improving the quality systems in residential establishments that contribute to improving the competitiveness and efficiency of economic entities in this area of the national economy.
 
Date 2019-03-12T13:44:49Z
2019-03-12T13:44:49Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622
 
Language uk