KhNUIAIR
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів |
Names |
Бугайчук, К. Л.
Bugaychuk, K. L. ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010 ResearcherID: I-5612-2016 |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів. |
Genre | Article |
Topic | Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика |
Identifier | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1434 |