Запис Детальніше

KhNUIAIR

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів
 
Names Бугайчук, К. Л.
Bugaychuk, K. L.
ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
ResearcherID: I-5612-2016
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів.
Genre Article
Topic Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1434