KhNUIAIR
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Персональне навчальне середовище: перша спроба зрозуміти |
Names |
Бугайчук, К. Л.
Bugaychuk, K. L. ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010 ResearcherID: I-5612-2016 |
Date Issued | 2011 (iso8601) |
Abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до проведення навчального процесу, у тому числі з використанням можливостей мережі Інтернет. Останнім часом за кордоном особливу увагу дослідників привертає «теорія конективізму», яка пов’язана з розповсюдженням соціальних сервісів (сервісів web 2.0), а також питання щодо сутності персонального навчального середовища – Personal Learning Environment. Автором проаналізований термін web 2.0, досліджений його вплив на виникнення конективізму і формування персонального навчального середовища. На підставі дослідження праць авторів теорії конективізму і їх послідовників, визначений зміст поняття «персональне навчальне середовище» і його складові, а також сформована власна точка зору на сутність цього явища. |
Genre | Article |
Topic | Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика |
Identifier | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/550/445 |