Запис Детальніше

KhNUIAIR

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Персональне навчальне середовище: перша спроба зрозуміти
 
Names Бугайчук, К. Л.
Bugaychuk, K. L.
ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
ResearcherID: I-5612-2016
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу
сучасних підходів до проведення навчального процесу, у тому числі з використанням
можливостей мережі Інтернет. Останнім часом за кордоном особливу увагу
дослідників привертає «теорія конективізму», яка пов’язана з розповсюдженням
соціальних сервісів (сервісів web 2.0), а також питання щодо сутності персонального
навчального середовища – Personal Learning Environment. Автором проаналізований
термін web 2.0, досліджений його вплив на виникнення конективізму і формування
персонального навчального середовища. На підставі дослідження праць авторів теорії
конективізму і їх послідовників, визначений зміст поняття «персональне навчальне
середовище» і його складові, а також сформована власна точка зору на сутність цього
явища.
Genre Article
Topic Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/550/445