ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОВИМІРНИХ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ ПОЛЬОТОМ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ ню-СИНТЕЗУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОВИМІРНИХ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ ПОЛЬОТОМ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ ню-СИНТЕЗУ
Designing multi-flight control systems under uncertainty with the help of nu-synthesis Проектирование многомерных систем управления полетом в условиях неопределенности с помощью технологии ню-синтеза |
|
Creator |
Тунік, А.А.
Мельник, К.В. |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Викладено метод синтезу алгоритму керування та стабілізації руху багатовимірної, квазіоптимальної (майже оптимальної) системи. Передбачено наявність в об’єкті невизначеності з модельованою динамікою, дію збурювальних факторів. Досліджено динаміку системи і показано, що алгоритми, які ґрунтуються на μ-підході, надають системі властивості слабкої чутливості до яких-небудь збурювальних стохастичних впливів, забезпечують високу стабільність динамічних характеристик. Метод розглянуто стосовно завдання стабілізації руху моноплану «Navіon». Наведено результати математичного моделювання процесів керування.
The purpose of this paper – is to expound the method of synthesis of algorithm of control and stabilization of motion of the multidimensional, quasi-optimal (nearly optimal) system. The presence of uncertainty with the simulated dynamics and action of perturbation factors are also foreseen in the object. The dynamics of the system is explored and it is shown that algorithms based on μ-approach, results in the system possessing property of weak sensitiveness to stochastic perturbations and provide high stability of dynamic behavior. This method is examined in application to the task of stabilizing of motion of «Navіon» monoplane. The results of mathematical simulation of control processes are shown. Изложен метод синтеза алгоритма управления и стабилизации движения многомерной, квазиоптимальный (почти оптимальной) системы. Предусмотрено наличие в объекте неопределенности с моделируемой динамикой, действие сбы-измерительного факторов. Исследована динамика системы и показано, что алгоритмы, основанные на μ-подходе, придают системе свойства слабой чувствительности к каким-либо возмущающей стохастических воздействий, обеспечивает высокую стабильность динамических характеристик. Метод рассмотрен относительно задачи стабилизации движения моноплану «Navиon». Приведены результаты математического моделирования процессов управления. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2008-03-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1595
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 36, № 3 (2008); 73-84
Вестник Национального авиационного университета; Том 36, № 3 (2008); 73-84 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 36, № 3 (2008); 73-84 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|