Запис Детальніше

Роль шкільного психолога як члена Команди супроводу інклюзивного процесу в закладі загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712625/
http://archive.ws-conference.com/rol-shkilnogo-psixologa-yak-chlena-komandi-suprovodu-inklyuzivnogo-procesu-v-zakladi-zagalno%D1%97-seredno%D1%97-osviti/
 
Title Роль шкільного психолога як члена Команди супроводу інклюзивного процесу в закладі загальної середньої освіти
The role of a school psychologist as a member of an inclusive process support Team in a general secondary education institution
 
Creator Четверікова, Наталя Володимирівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Статтю присвячено огляду ролі психолога в роботі Команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школі. Психолог є одним з найбільш ефективних фахівців Команди супроводу в напрямку розвивальної, освітньої, консультативної та організаційної роботи. Проаналізовано ключові аспекти комплексної діяльності шкільного психолога в інклюзивному напрямку з усіма учасниками освітнього процесу. Відзначено особливе значення організаційно-методичної роботи психолога в інклюзивному напрямку та розкрито її сутність. Запропоновані конкретні форми організації роботи цього спеціаліста з дітьми з особливими освітніми потребами та іншими учнями інклюзивного класу, школи, а також з батьківською громадою. Представлені основні напрямки роботи психолога з вчителями та іншими членами Команди супроводу. Застосування пропонованих алгоритмів дозволить фахівцям зменшити емоційне напруження під час роботи в інклюзивних умовах та підвищити свій професійний рівень.
The article is devoted to review of the role of psychologist in the work of the Group of psychological and pedagogical support of the child with special educational needs in school. The psychologist is one of the most effective specialists of the Group of support in the direction of developing, educational, advisory and organizational work. The key aspects in the integrated activity of the school psychologist in the inclusive direction with all the participants in the educational process are analyzed. Specific forms of organization of work by this specialist with children with special educational needs and other students of class, school, and also with parent community are offered. The basic directions for work of a psychologist with teachers and other members of the Group of support are showed. This will allow to the professionals to reduce their emotional overstrain during working in inclusive conditions and increase their confidence in own professional activities. It is noted on the special importance of the organizational and methodical work of the psychologist in the inclusive direction and described its essence.
 
Publisher RS Global Sp. z O.O.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712625/3/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%87%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83_%D0%A7%D0%B5%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8F.pdf
- Четверікова, Наталя Володимирівна (orcid.org/0000-0001-8599-5171 <http://orcid.org/0000-0001-8599-5171>) (2018) The role of a school psychologist as a member of an inclusive process support Team in a general secondary education institution web of Scholar, 7 (25) (3). pp. 40-50. ISSN 2518-167X