Social issues in the context of WEB 2.0: new marketing trends
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Social issues in the context of WEB 2.0: new marketing trends
|
|
Creator |
Andriianov, Ruslan
|
|
Subject |
Бизнес-администрирования в условиях современных экономических реалий (2019)
|
|
Date |
2019-02
|
|
Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/52082/1/%D0%A1%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_2019_%D0%91%D0%90%D0%92%D0%A3%D0%A1%D0%95%D0%A0-87-89.pdf
Andriianov, Ruslan (2019) Social issues in the context of WEB 2.0: new marketing trends. In: ІV міжнародна науково-практична інтернет-конференція «БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ РЕАЛІЙ», з 01 лютого по 28 лютого 2019 року, Харків. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/52082/
|
|