Запис Детальніше

Білінгвальні засади сучасної освіти нечуючих

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715302/
 
Title Білінгвальні засади сучасної освіти нечуючих
bilingual principles of modern education of the deaf
 
Creator Луценко, Л.М.
Ткаченко, К.О.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті представлено підсумкові матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару «Білінгвальне навчання нечуючих дітей в контексті дитиноцентризму», який відбувся 23 – 24 листопада 2011 року на базі Криворізької загальноосвітньої спеціальної школи-інтернату для глухих дітей. Організатори: Інститут спеціальної педагогіки НАПН (лабораторією жестової мови), МОНмолодьспорт, Управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, УТОГ, Українсько-Канадський Альянсу для глухих та слабочуючих, Об’єднання нечуючих педагогів.
The article presents the final materials of the 3rd All-Ukrainian scientific and practical seminar "Bilingual education of infants in the context of childhood center", which took place on November 23-24, 2011, on the basis of the Kryvyi Rih general education special boarding school for deaf children. Organizers: Institute of Special Pedagogy of the NAPN (Sign Language Laboratory), Ministry of Education and Science of the Child, Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration, UTOG, Ukrainian Canadian Alliance for the Deaf and Deaf, Association of Invincible Teachers.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715302/1/2011%20%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%A0%D1%96%D0%B3.pdf
- Луценко, Л.М. and Ткаченко, К.О. (2011) bilingual principles of modern education of the deaf Лабораторія жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. pp. 1-9.