ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ
Study of elements of higher mathematics in the school year Изучение элементов высшей математики в школьном курсе |
|
Creator |
Логвин, М.М.
Нестеренко, Л.І. Закалашнюк, Д.К. |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Розглянуто приклади поєднання елементів математики шкільного курсу і вищої математики.
The article deals with the examples of combining of elements of higher Mathematics. Рассмотрены примеры сочетания элементов математики школьного курса и высшей математике. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2008-03-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1621
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 36, № 3 (2008); 209-213
Вестник Национального авиационного университета; Том 36, № 3 (2008); 209-213 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 36, № 3 (2008); 209-213 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|