Запис Детальніше

Удосконалення організації обліку на підприємствах

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення організації обліку на підприємствах
Усовершенствование организации учета на предприятиях
Animprovement of organization of account is on enterprises
 
Creator Візіренко, Світлана Вікторівна
Визиренко, Светлана Викторовна
Vizirenko, Svitlana V.
 
Subject organization of account
system of record-keeping
registration vehicle of book-keeping
registration policy
організація обліку
система бухгалтерського обліку
обліковий апарат бухгалтерії
облікова політика
организация учета
учетный аппарат бухгалтерии
система бухгалтерского учета
учетная политика
 
Description Візіренко С.В. Удосконалення організації обліку на підприємствах / С.В. Візіренко // Інвестиції: практика та досвід. – 2014. – С. 73-76.
UK: У статті обгрунтовано необхідність подальшого вивчення питань з організації обліку на підприємствах. Уточнено сутність поняття «організація обліку» як комплексного поняття, що включає внутрішній порядок системи бухгалтерського обліку, складається з окремих процесів зі створення та функціонування та постійного удосконалення бухгалтерського обліку з метою забезпечення користувачів інформацією, яка необхідна для прийняття управлінських рішень. Доведено, що підґрунтям організації обліку має стати гармонізація внутрішніх регламентів організації обліку, оскільки подальша їх неузгодженість та неконкретизованістьпризводить до допущення помилок у обліку. Запропоновано удосконалити процес організації обліку на підприємствах шляхом розробки внутрішніх організаційних регламентів ведення обліку, що сприятиме створенню належного обліково-інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень.
EN: The article substantiates the need for further study of the organization of accounting in enterprises. The essence of the concept of "organization of accounting" as a comprehensive concept that includes internal order accounting system consists of separate processes for the creation and function ¬ tsionuvannya and continuous improvement of accounting in order to provide users with information that is neces ¬
derivatives for management decisions. It is proved that the basis of accounting should be the harmonization of domestic regulations of accounting, as their subsequent inconsistency and nekonkretyzovanist leads to mistakes in accounting. An improved process of accounting in enterprises by developing internal organizational regulations of accounting, which facilitate the creation of proper accounting and information support of decision-making.
RU: В статье обоснована необходимость последующего изучения вопросов из организации учета на предприятиях. Уточнена сущность понятия «организация учета» как комплексного понятия, которое включает внутренний порядок системы бухгалтерского учета, состоит из отдельных процессов из создания и функционирования и постоянного усовершенствования бухгалтерского учета с целью обеспечения пользователей информацией, какая необходима для принятия управленческих решений. Доказано, что основой организации учета должна стать гармонизация внутренних регламентов организации учета, поскольку последующая их несогласованность и неконкретизированность приводит к допущению ошибок в учете. Предложено усовершенствовать процесс организации учета на предприятиях путем разработки внутренних организационных регламентов ведения учета, который будет способствовать созданию должного учетно-информационного обеспечение принятия управленческих решений.
 
Date 2016-03-03T14:00:26Z
2016-03-03T14:00:26Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/555
 
Language uk
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили