Запис Детальніше

Субъектно-деятельностный подход к обучению студентов

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Субъектно-деятельностный подход к обучению студентов
Суб'єктно-діяльнісний підхід до навчання студентів
Subject-activity approach to teaching students
 
Creator Головко, Любов Василівна
Головко, Любовь Васильевна
Holovko, Lyubov V.
 
Subject суб'єкт
освіта
навчання
діяльність
мотивація
subject
education
training
activity
motivation
субъект
образование
обучение
деятельность
мотивация
 
Description Головко, Л.В. Субъектно-деятельностный подход к обучению студентов [Текст] / Л.В. Головко // Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя. – 2014. – Вип. 33. – С. 195–200.
RU: Предмет и деятельностный подход как ключевой момент педагогического мышления требует пересмотра, переоценки всех компонентов педагогического процесса. Развитие, личность студента становятся основным смыслом обучения. Целью данной статьи является анализ положительных моментов активного подхода к учебному процессу, который позволяет преодолеть отчуждение студента и преподавателя от процесса образования.
EN: Subject and activity approach as the key moment of pedagogical thinking demands revision, revaluation of all components of pedagogical process. Development, the identity of the student becomes the main sense of training. The purpose of this article is the analysis of the positive moments of subject and active approach to educational process which allows to overcome alienation of the student and the teacher from general education process.
UK: Предмет і діяльнісний підхід як ключовий момент педагогічного мислення вимагає перегляду, переоцінки всіх компонентів педагогічного процесу. Розвиток, особистість студента стають основним змістом навчання. Метою даної статті є аналіз позитивних моментів активного підходу до навчального процесу, який дозволяє подолати відчуження студента і викладача від процесу освіти.
 
Date 2016-03-18T14:54:30Z
2016-03-18T14:54:30Z
2014
 
Type Article
 
Identifier 2413-2284
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/580
 
Language ru
 
Publisher Запорізький національний університет