Антропологічний принцип як підґрунтя модернізації освіти
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антропологічний принцип як підґрунтя модернізації освіти
Антропологический принцип как основание модернизации образования Anthropological principle as basis of education modernization |
|
Creator |
Бондаревич, Ірина Миколаївна
Бондаревич, Ирина Николаевна Bondarevych, Iryna M. |
|
Subject |
нова парадигма освіти
антропологічний принцип модернізації освіти безособистісна і особистісна парадигми буття особливість сучасного етапу антропосоціогенезу a new paradigm of education anthropological principle of modernization of education personal and impersonal existence paradigms the features of antroposociogenesis at the contemporary stage новая парадигма образования антропологический принцип модернизации образования безличностная и личностная парадигмы бытия методология синтеза особенность современного этапа антропосоциогенеза |
|
Description |
Бондаревич, І. М. Антропологічний принцип як підґрунтя модернізації освіти [Текст] / І. М. Бондаревич // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя, 2016. – Вип.35 – 214 с. – С. 164 –170.
UK: В статті аналізується антропологічний принцип модернізації освіти у вузькому і широкому контекстах. Робиться висновок, що вузький сенс антропологічного принципу дозволяє визначати орієнтири освітньої діяльності в ситуації стабільного суспільного розвитку. Активні трансформаційні процеси в суспільстві об'єктивно потребують уточнення антропологiчного принципу в широкому контексті, який дозволяє конкретизувати напрямок змін парадигми буття шляхом з’ясування особливостей сучасного етапу антропосоціогенезу. Широкий сенс антропологічного принципу освітньої парадигми сформульовано наступним: кожна освітня ланка, і вища професійна освіта у тому числі, мають необхідно сприяти відкриттю індивідом психо-соціо-духовних обріїв. EN: In the article anthropological principle of modernisation of education is analysed in narrow and wide contexts. All in all, narrow sense of anthropological principle allows to determine the reference-points of educational activity in the situation of stable community development. In society active transformation processes objectively need clarification of anthropological principle in a wide context, that allows to specify the direction of changes in the paradigm of existence by finding out features of the modern stage of anthroposociogenez. Wide sense of anthropological principle of educational paradigm is set forth by the following: every educational element, including higher professional education, have its necessary to assist opening the individual psycho-socio-spiritual horizons. RU: В статье анализируется антропологический принцип модернизации образования в узком и широком контекстах. Делается вывод, что узкий смысл антропологического принципа позволяет обозначить ориентиры образовательной деятельности в ситуации стабильного общественного развития. Активные трансформационные процессы в обществе объективно требуют уточнения антропологического принципа в широком контексте, который позволяет конкретизировать направление изменения парадигмы бытия посредством уточнения особенностей современного этапа антропосоциогенеза. Широкий контекст антропологического принципа сформулирован следующим: каждое образовательное звено и высшая профессиональное образование в том числе должны необходимо способствовать раскрытию индивидом психо-социо-духовных горизонтов. |
|
Date |
2016-04-08T10:25:36Z
2016-04-08T10:25:36Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Запорізький національний університет
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/609 |
|
Language |
uk
|
|