Запис Детальніше

Гуманітаризація суспільства: шляхи активізації особистісного розвитку в освітньому середовищі

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гуманітаризація суспільства: шляхи активізації особистісного розвитку в освітньому середовищі
Гуманитаризация общества: пути активизации личностного развития в образовательной среде
Humanitarization of the society: ways to activate personal development in educational environment
 
Creator Лук’янова, Ольга Іванівна
Лукьянова, Ольга Ивановна
Lukiyanova, Ol'ha I.
 
Subject гуманітаризація
механізми гуманітаризації українського суспільства
індивід
соціальна природа особистості
humanitarization
mechanisms humanization of Ukrainian society
individual
the social nature of the person
гуманитаризация
механизмы гуманитаризации украинского общества
индивид
социальная природа личности
 
Description Лук’янова, О. І. Гуманітаризація суспільства: шляхи активізації особистісного розвитку в освітньому середовищі. [Текст] / О. І. Лук’янова // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя, 2016. – Вип.35 – 214 с. – С.200-204.
UK: За наявності теоретично опрацьованих засад гуманітаризації українського суспільства спостерігається гальмування практичної реалізації процесу. Комплексний підхід до вирішення цієї проблеми вбачається якнайменше в двох напрямках: наповнити освіту соціогуманітарним змістом і створити сприятливі умови для особистісного розвитку індивіда. В цьому сенсі важливим є відновлення нівельованого соціального змісту поняття «особистість» шляхом конкретизації змісту особистісних компетенцій в освітньо-кваліфікаційних характеристиках фахівців кожного з освітньо-кваліфікаційних рівнів, а також визначення структури і форм виявлення особистісних компетенцій, які б могли слугувати критеріями рівня їх розвитку у бакалавра чи магістра.

EN: Educational and academic discourse includes discussion of the new educational paradigm which formats are acceptable for a responsible personality able to create the world of the true human existence. In domestic educational space, this idea has been actively comprehended since the second half of the 20th century. Such topics as ways of harmonization of technical and cultural development of a person and society, questions of spiritual freedom of a personality, problem of humanization and humanitarization of education and the strategy of its development remain actual throughout the decades.

RU: При наличии теоретически разработанных принципов гуманитаризации украинского общества наблюдается торможение практичеcкой реализации процесса. Походы к решению этой проблемы видятся как минимум в двух направлениях: наполнить образование социогуманитарным содержанием и создать условия для личностного роста индивида. Представляется важным восстановить нивелированное социальное содержание понятия «личность» путем конкретизации содержания личностных компетенций в образовательно-квалификационных характеристиках специалистов каждого образовательно-квалификационного уровня, а также определения структуры и форм проявления личностных компетенций, которые могли бы служить критериями уровня их развития у бакалавра или магистра.
 
Date 2016-04-21T07:19:32Z
2016-04-21T07:19:32Z
2016
 
Type Article
 
Identifier 2413-2284
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/639
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет