Запис Детальніше

НОВА ПРИСАДКА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ВУГЛЕВОДНЕВИХ ПАЛИВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НОВА ПРИСАДКА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ВУГЛЕВОДНЕВИХ ПАЛИВ
The new additive to improve the stability of hydrocarbon fuels
Новая присадка для повышения стабильности углеводородных топлив
 
Creator Чугуй, В.О.
Іванощук, Т.О.
Шкільнюк, І.О.
 
Subject антимікробний препарат; бактерицидні та бактеріостатичні концентрації; біоцидна присадка; мікробіологічне забруднення


 
Description  Запропоновано антимікробний полігексометиленгуанідин-гідрохлорид як біоцидну присадку для захисту авіаційних палив від мікробного забруднення. Установлено бактерицидні концентрації полігексометиленгуанідин-гідрохлориду на деякі бактерії, виділені з контамінованого палива. Вивчено вплив внесення різних концентрацій полігексометиленгуанідин-гідрохлориду у різних розчинниках на якісні показники палива.
 The antimicrobial PGMG is offered as biocyde additive for defence of aviation fuels from microbial contamination. The bactericidal concentrations of PGMG are set up for some bacteria separate from a contamination fuel. Influencing of bringing of different concentrations of PGMG in different solvents on the high-quality indexes of fuel is studied.
 Предложено антимикробный полигексометиленгуанидин-гидрохлорид как биоцидную присадку для защиты авиа-ционных топлив от микробного загрязнения. Установлено бактерицидные концентрации полигексометиленгуанидин-гидрохлорида некоторые бактерии, выделенные из контаминированного топлива. Изучено влияние внесения различных концентраций полигексометиленгуанидин-гидрохлорида в различных растворителях на качественные показатели топлива.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-08-08
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1730
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 39, № 2 (2009); 153
Вісник Національного авіаційного університету; Том 39, № 2 (2009); 153
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 39, № 2 (2009); 153
 
Language uk