Запис Детальніше

Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього рейху (на прикладі м. Запоріжжя)

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього рейху (на прикладі м. Запоріжжя)
Школьный процесс как способ формирования подчиненных Третьего рейха (на примере г. Запорожья)
School process as a mode of forming subordinates for the Third Reich (on an example Zaporizhzhya city)
 
Creator Спудка, Ірина Миколаївна
Спудка, Ирина Николаевна
Spudka, Iryna M.
 
Subject occupation policy
school education
Ukrainian people’s schools
pedagogical staff
шкільна освіта
українські народні школи
педагогічні кадри
оккупационная политика
школьное образование
украинские народные школы
педагогические кадры
 
Description Спудка І. М. Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього рейху (на прикладі м. Запоріжжя) / І.М. Спудка, Л.В. Турчина // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - Запоріжжя: ЗНУ, 2015. - Вип. 42. - С. 143-148.
UK: У статті автори аналізують політику німецької окупаційної влади в сфері шкільної освіти в м. Запоріжжі. На окупованій території міста були відкриті початкові та українські народні школи з метою встановлення тотального контролю над наймолодшими категоріями населення. Політика німецького командування носила непослідовний та обмежений характер та не досягла бажаних результатів. Розкрито особливості функціонування шкіл, політики окупаційної влади стосовно підбору педагогічних кадрів й покладених на них новою владою завдань
EN: In the article the authors analyze the German occupation policy in the field of school education on the territory of Zaporizhzhya. On the occupied territory of the city there were opened elementary schools and Ukrainian people’s schools in order to establish total control over the youngest classes of population. The policy of German command in the sphere of education was inconsistent and limited and didn't reach the set aims. There were researched specifics of functioning of schools, as well as peculiarities of occupation policy in regard to the selection of pedagogical staff and tasks entrusted with them by the new authority.
RU: В статье авторы анализируют политику немецкой оккупационной власти в сфере школьного образования в г. Запорожье. На оккупированной территории города были открыты начальные и украинские народные школы с целью установления тотального контроля над самыми юными категориями населения. Политика немецкого командования носила непоследовательный и ограниченный характер и не достигла желаемых результатов. Раскрыты особенности функционирования школ, политики оккупационной власти в отношении подбора педагогических кадров и возложенных на них новой властью заданий.
 
Date 2016-05-27T07:32:44Z
2016-05-27T07:32:44Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/781
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет