Запис Детальніше

Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін
Педагогические технологии как условие развития потенциала гуманитарных дисциплин
Pedagogical technology as a condition for unleashing the potential of the humanitarity disciplines
 
Creator Бондаревич, Ірина Миколаївна
Бондаревич, Ирина Николаевна
Bondarevych, Iryna M.
 
Subject процес виховання
криза сучасної системи освіти
виховання/самовиховання особистості
психолого-педагогічні цілі викладання гуманітарних дисциплін
process of education
the crisis of the modern system of education
knowledge transfer education / self- identity
psychological and educational purposes of teaching humanities
процесс воспитания
кризис современной системы образования
воспитание/ самовоспитание личности
психолого-педагогические цели преподавания гуманитарных дисциплин
 
Description Бондаревич, І. М. Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін [Текст] / І. М. Бондаревич // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Збірник наукових праць / Гол. ред.. В.Г.Воронкова. – Вип.58. – Запоріжжя: Вид-во ЗДІА, 2014 – 286с. – С.117–127.
UK: У статті аналізуються причини кризового стану сучасної освіти. Доводиться, що передача знань, як провідна функція сучасної української освіти, не відповідає її новій стратегічній меті – вихованню особистості. На прикладі викладання курсу «Філософії» досліджується питання вивільнення потенціалу гуманітарних дисциплін на користь особистісному зростанню викладача і студента.
EN: The article presents an analysis of the causes of crisis modern education. It is proved that the transfer of knowledge as the leading function of modern Ukrainian education does not match its new strategic objective - the education of the individual. On an example of teaching the course "Philosophy " explores the question of the release humanities potential for personal growth of a teacher and a student.
RU: В статье исследуются причины кризисного состояния современного образования. Доказано, что ведущая функция современной украинской системы образования не соответствует изменившейся стратегической цели – воспитанию личности. Школьные программы и учебные программы в ВУЗах по содержанию ориентированы на передачу знаний. При этом проблемы личностного роста являются производными, рассматриваются в качестве последствий, в лучшем случае, параллельно учебному процессу.
На примере преподавания курса «Философии» исследуется потенциал гуманитарных дисциплин для реализации личностного роста преподавателя и студента.
 
Date 2016-05-27T12:16:42Z
2016-05-27T12:16:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier 2072-1692
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/798
 
Language uk
 
Publisher Запорізька державна інженерна академія