Запис Детальніше

Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури
Гипертекстуальность как имманентная характеристика вторичного дискурса англоязычных текстов современной масскультуры
Hypertextuality as the immanent characteristic of secondary discourse of the English modern mass culture texts
 
Creator Кузнецова, Марія Олександрівна
Кузнецова, Мария Александровна
Kuznetsova, Mariia O.
 
Subject secondary discourse
secondary text
mass culture
hypertext
вторинний дискурс
вторинний текст
маскультура
гіпертекст
вторичный дискурс
вторичный текст
масскультура
гипертекст
 
Description Кузнецова М. О. Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури / М. О. Кузнецова // Нова філологія : [зб. наук. пр.]. –– Запоріжжя : ЗНУ, 2014. –– № 66. –– C. 107–110.
UK: Статтю присвячено дослідженню гіпертекстуальності як іманентної характеристики вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури. Гіпертекст розглянуто як новітній засіб комунікації, як механізм нелінійної структурації вторинного дискурсу, його специфічна форма організації. Встановлено, що гіпертекст є однією з основних стратегій реалізації вторинного тексту в мережі Інтернет.
EN: The article investigates hypertextuality as the immanent characteristics of secondary discourse of the English modern mass culture texts. Hypertext is viewed as the newest communication medium, as the mechanism of secondary discourse nonlinear structuration, its specific form of organization. The article defines hypertext as one of the main strategies of the secondary text implementation on the Internet.
RU: Статья посвящена исследованию гипертекстуальности как имманентной характеристики вторичного дискурса англоязычных текстов современной масскультуры. Гипертекст рассмотрен как новейшее средство коммуникации, как механизм нелинейной структурации вторичного дискурса, его специфическая форма организации. Установлено, что гипертекст является одной из основных стратегий реализации вторичного текста в сети Интернет.
 
Date 2016-06-03T08:29:30Z
2016-06-03T08:29:30Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/822
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет