Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури
Гипертекстуальность как имманентная характеристика вторичного дискурса англоязычных текстов современной масскультуры Hypertextuality as the immanent characteristic of secondary discourse of the English modern mass culture texts |
|
Creator |
Кузнецова, Марія Олександрівна
Кузнецова, Мария Александровна Kuznetsova, Mariia O. |
|
Subject |
secondary discourse
secondary text mass culture hypertext вторинний дискурс вторинний текст маскультура гіпертекст вторичный дискурс вторичный текст масскультура гипертекст |
|
Description |
Кузнецова М. О. Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури / М. О. Кузнецова // Нова філологія : [зб. наук. пр.]. –– Запоріжжя : ЗНУ, 2014. –– № 66. –– C. 107–110.
UK: Статтю присвячено дослідженню гіпертекстуальності як іманентної характеристики вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури. Гіпертекст розглянуто як новітній засіб комунікації, як механізм нелінійної структурації вторинного дискурсу, його специфічна форма організації. Встановлено, що гіпертекст є однією з основних стратегій реалізації вторинного тексту в мережі Інтернет. EN: The article investigates hypertextuality as the immanent characteristics of secondary discourse of the English modern mass culture texts. Hypertext is viewed as the newest communication medium, as the mechanism of secondary discourse nonlinear structuration, its specific form of organization. The article defines hypertext as one of the main strategies of the secondary text implementation on the Internet. RU: Статья посвящена исследованию гипертекстуальности как имманентной характеристики вторичного дискурса англоязычных текстов современной масскультуры. Гипертекст рассмотрен как новейшее средство коммуникации, как механизм нелинейной структурации вторичного дискурса, его специфическая форма организации. Установлено, что гипертекст является одной из основных стратегий реализации вторичного текста в сети Интернет. |
|
Date |
2016-06-03T08:29:30Z
2016-06-03T08:29:30Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/822
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Запорізький національний університет
|
|