Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі
Гипербола как средство прагматического воздействия в англоязычном экономическом дискурсе Hyperbole as a means of pragmatic impact in English economic discourse |
|
Creator |
Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна Lut, Kateryna A. |
|
Subject |
economic discourse
hyperbole hyperbolization pragmatic functions intensifiers економічний дискурс гіпербола гіперболізація прагматичні функції інтенсифікатори экономический дискурс гипербола гиперболизация прагматические функции интенсификаторы |
|
Description |
Лут К. А. Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі// Науково-практичний журнал «Одеський лінгвістичний вісник». – Одеса. - 2015. – Вип. 6. – Т. 1. – С. 57–61.
UK: Окресливши способи актуалізації гіперболи в різних типах економічного дискурсу, автор з’ясовує прагматичні функції цього стилістичного прийому. Серед останніх виділяються: творення гумористичного ефекту; перебільшення оцінки (підкреслення серйозності ситуації та необхідності термінових змін); критика опонентів та вихваляння прибічників; створення позитивної комунікативної ситуації; привертання уваги; переконання. EN: Having investigated how hyperbole is actualized in various types of economic discourse the author determines its pragmatic impact on recipients. Hyperbole in combination with other expressive means and stylistic devices is capable to fulfill such pragmatic functions: creation of humorous effect, evaluative exaggeration, the criticism of opponents and appraisal of proponents, the creation of a positive communicative situation, attention attraction, persuasion etc. RU: Определив способы актуализации гиперболы в различных типах экономического дискурса, автор выявляет прагматические функции данного стилистического приема. Среди них выделяются: создание юмористического эффекта, преувеличение признака (подчеркивание серьезности ситуации и необходимость незамедлительных изменений); критика оппонентов и одобрение сторонников; создание позитивной коммуникативной ситуации; акцентирование внимания на деталях; убеждение. |
|
Date |
2016-06-03T10:43:58Z
2016-06-03T10:43:58Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/826
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний університет «Одеська Юридична Академія»
|
|