Запис Детальніше

Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі
Гипербола как средство прагматического воздействия в англоязычном экономическом дискурсе
Hyperbole as a means of pragmatic impact in English economic discourse
 
Creator Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна
Lut, Kateryna A.
 
Subject economic discourse
hyperbole
hyperbolization
pragmatic functions
intensifiers
економічний дискурс
гіпербола
гіперболізація
прагматичні функції
інтенсифікатори
экономический дискурс
гипербола
гиперболизация
прагматические функции
интенсификаторы
 
Description Лут К. А. Гіпербола як засіб прагматичного впливу в англомовному економічному дискурсі// Науково-практичний журнал «Одеський лінгвістичний вісник». – Одеса. - 2015. – Вип. 6. – Т. 1. – С. 57–61.
UK: Окресливши способи актуалізації гіперболи в різних типах економічного дискурсу, автор з’ясовує прагматичні функції цього стилістичного прийому. Серед останніх виділяються: творення гумористичного ефекту; перебільшення оцінки (підкреслення серйозності ситуації та необхідності термінових змін); критика опонентів та вихваляння прибічників; створення позитивної комунікативної ситуації; привертання уваги; переконання.
EN: Having investigated how hyperbole is actualized in various types of economic discourse the author determines its pragmatic impact on recipients. Hyperbole in combination with other expressive means and stylistic devices is capable to fulfill such pragmatic functions: creation of humorous effect, evaluative exaggeration, the criticism of opponents and appraisal of proponents, the creation of a positive communicative situation, attention attraction, persuasion etc.
RU: Определив способы актуализации гиперболы в различных типах экономического дискурса, автор выявляет прагматические функции данного стилистического приема. Среди них выделяются: создание юмористического эффекта, преувеличение признака (подчеркивание серьезности ситуации и необходимость незамедлительных изменений); критика оппонентов и одобрение сторонников; создание позитивной коммуникативной ситуации; акцентирование внимания на деталях; убеждение.
 
Date 2016-06-03T10:43:58Z
2016-06-03T10:43:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/826
 
Language uk
 
Publisher Національний університет «Одеська Юридична Академія»