Міфологічні алюзії у сучаcному англомовному економічному дискурсі
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міфологічні алюзії у сучаcному англомовному економічному дискурсі
Мифологические аллюзии в современном англоязычном экономическом дискурсе Mythological allusions in modern English economic discourse |
|
Creator |
Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна Lut, Kateryna A. |
|
Subject |
mythological allusions
mythonym economic discourse transformations of idioms intertextuality міфологічні алюзії міфонім економічний дискурс трансформації фразеологізмів інтертекстуальність мифологические аллюзии мифоним экономический дискурс трансформации фразеологизмов интертекстуальность |
|
Description |
Лут К. А. Міфологічні алюзії у сучаcному англомовному економічному дискурсі // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. праць. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. – Вип. 58. – С. 220–222.
UK: У статті виділяються та аналізуються міфологічні алюзії, представлені у нехудожніх текстах. Визначається, що розуміння цього інтертекстуального явища можливо лише за умови наявності спільних фонових знань у реципієнта та автора повідомлення. Універсальність та впізнаваність міфів робить міфологію потужним прецедентним феноменом. У роботі також досліджуються прагматичні функції міфонімів у сучасному англомовному економічному дискурсі. Виявлено, що міфологічні алюзії використовуються в інформативних, аргументативних та розважальних цілях. Вони надають висловлюванням експресивності та емотивності. EN: The paper deals with mythology allusions in non-literary texts dedicated to economic issues. It is stated that in order to understand such intertextual phenomenon as allusions recipients must share the author’s background knowledge that makes mythology a productive precedent phenomenon due to its universality and recognizability. The study also focuses on pragmatique functions of mythonyms and mythological idioms represented in economic discourse. It is proved that mythological allusions are used with informative, polemic and entertaining purposes and are often intended to describe negative tendencies. Mythological allusions also add expressiveness and emotiveness to the utterance veiling negative aspects of economic issues and making the author’s attitude less obvious and less categoric. RU: В статье выделяются и анализируются мифологические аллюзии, представленные в нехудожественных текстах. Понимание данного интертекстуального явления возможно лишь при условии наличия общих фоновых знаний у реципиента и автора сообщения. Универсальность и узнаваемость мифов делает мифологию мощным прецедентным феноменом. В работе также исследуются прагматические функции мифонимов в современном англоязычном экономическом дискурсе. Определено, что мифологические аллюзии используются для информирования, аргументации и развлечения. Они придают высказыванию экспрессивности и эмотивности. |
|
Date |
2016-06-03T10:56:05Z
2016-06-03T10:56:05Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/828
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний університет «Острозька академія»»
|
|