Запис Детальніше

Дискурс як методологічне підґрунтя досліджень англомовних текстопросторів

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дискурс як методологічне підґрунтя досліджень англомовних текстопросторів
Дискурс как методологическая основа исследований англоязычных текстопространств
Discourse as methodological background for English textspaces research
 
Creator Кузнецова, Марія Олександрівна
Кузнецова, Мария Александровна
Kuznetsova, Mariia O.
 
Subject linguistics
cognitive-communicative paradigm
text
discourse
лінгвістика
когнітивно-комунікативна парадигма
текст
дискурс
лингвистика
когнитивно-коммуникативная парадигма
текст
дискурс
 
Description Кузнецова М. О. Дискурс як методологічне підґрунтя досліджень англомовних текстопросторів / Марія Кузнецова // Наукові записки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). –– Кіровоград : РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2013. –– Вип. 118. –– С. 247–250.
UK: У статті розглядаються сучасні лінгвістичні погляди на феномен дискурсу як когнітивно-комунікативну діяльність. Здійснено аналіз зв’язку понятійних категорій: «дискурс» і «текст». Матеріалом дослідження послугували тексти саги Дж. Р. Р. Мартіна «A Song of Ice and Fire» та тексти вторинного англомовного дискурсу цієї саги.
EN: The article deals with modern linguistic views on the discourse phenomenon as cognitive-communicative activity. It analyzes the connection of such conceptual categories as "discourse" and "text". The research has been made on the basis of G. R. R. Martin’s «A Song of Ice and Fire» and texts of secondary English discourse of this saga.
RU: В статье рассматриваются современные лингвистические взгляды на феномен дискурса как когнитивно-коммуникативную деятельность. Проведен анализ связи понятийных категорий: «дискурс» и «текст». Материалом исследования послужили тексты саги Дж. Р. Р. Мартина «A Song of Ice and Fire» и тексты вторичного англоязычного дискурса этой саги.
 
Date 2016-06-09T08:18:06Z
2016-06-09T08:18:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/868
 
Language uk
 
Publisher Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка