Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ЗНОШУВАННЯ ВУЗЛІВ МЕХАНІЗАЦІЇ КРИЛА ЛІТАКІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ЗНОШУВАННЯ ВУЗЛІВ МЕХАНІЗАЦІЇ КРИЛА ЛІТАКІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
Features wear nodes mechanization wing aircraft operating under dynamic loads
Особенности износа узлов механизации крыла самолетов, работающих в условиях динамических нагрузок
 
Creator Хімко, А.М.
Якобчук, О.Є.
Бородій, В.М.
Задніпровська, С.М.
Холод, Н.В.
 
Subject динамічні навантаження; дисипація; механічна енергія; молібден; монорельс; плазмові покриття; титановий сплав ВТ-22; фретинг-корозія


 
Description  Проведено випробування титанового сплаву ВТ-22 при динамічному навантаженні з циклічним ковзанням та динамічному навантаженні в умовах кочення з просковзуванням. Встановлено, що заклинювання ролика в каретці збільшує знос рейок механізації крила літаків до двадцяти разів. Визначено покриття для зміцнення зношених ділянок та відновлення робочих поверхонь рейок механізації крила.
 The conducted researches of titanic alloy ВТ-22 at dynamic loading with cycled sliding and dynamic loading in conditions of rolling with slipping. It is established that roller jamming in the carriage increases wear of rod of mechanization of a wing to twenty times. The optimum covering for strengthening wearied sites and restoration of working surfaces of wing’s mechanization rod is defined.
 Проведены испытания титанового сплава ВТ-22 при динамической нагрузке с циклическим скольжением и динамической нагрузке в условиях качения с скольжение. Установлено, что заклинивание ролика в каретке увеличивает износ рельсов механизации крыла самолетов до двадцати раз. Определены покрытия для упрочнения изношенных участков и восстановления рабочих поверхностей рельсов механизации крыла.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-08-09
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1741
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 40, № 3 (2009)
Вісник Національного авіаційного університету; Том 40, № 3 (2009)
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 40, № 3 (2009)
 
Language uk