Трешіміджеві технології в політичних ток-шоу на українському телебаченні
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трешіміджеві технології в політичних ток-шоу на українському телебаченні
Трешимиджевые технологии в политических ток-шоу на украинском телевидении Trashimage technologies in political talk shows on Ukrainian TV |
|
Creator |
Островська, Наталія Василівна
Островская, Наталия Васильевна Ostrovska, Nataliia V. |
|
Subject |
political talk show
format social and communication technologies image technologies trashimage політичні ток-шоу формат соціальнокомунікаційні технології іміджеві технології трешімідж политические ток-шоу социальнокоммуникационные технологии имиджевые технологии трешимидж |
|
Description |
Островська Н. В., Трешіміджеві технології в політичних ток-шоу на українському телебаченні / Н. В. Островська // Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. і літ. ред. Г. Я. Холод, наук. ред. О. М. Холод]. – Т. 3. – К., 2016. – С. 62–67.
UK: У статті охарактеризовано інструментальний комплекс трешіміджевих технологій в політичних ток-шоу на українському телебаченні в період перед виборами Президента України 2010 і 2014 рр. Виявлено залежність застосування прийомів створення ефективного іміджу або руйнування образу учасника програми від стратегії поведінки ведучого і позиції експертів (журналістів). Встановлено взаємозв’язок іміджевих і пропагандистських соціальнокомунікаційних технологій. EN: This article describes the peculiarities of the use of technologies trashimage in political talk shows on Ukrainian television in the period before the presidential election in Ukraine in 2010 and 2014. The dependence is found out of the techniques use of effective image creation or destruction of the image of the programme member from the behavior strategy of moderator and position of experts (journalists). The interrelation is set up of image and agitational social communication technologies. RU: В статье охарактеризовано инструментальный комплекс трешимиджевых технологий в политических ток-шоу на украинском телевидении в период перед выборами Президента Украины 2010 и 2014 гг. Выявлено зависимость использования приемов создания эффективного имиджа или разрушения образа участника программы от стратегии поведения ведущего и позиции экспертов (журналистов). Установлено взаимосвязь имиджевых и пропагандистских социальнокоммуникационных технологий. |
|
Date |
2016-06-22T09:09:54Z
2016-06-22T09:09:54Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/937
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Міжнародний центр дослідження соціальних комунікацій «Комтека»
|
|